Právě probíhá 171 věk
Od 04.03.2024 - 12:00 do 12.04.2024 - 20:00
Do konce věku zbývá
Žebříček TOP 10 zemí
1.Astičkov(#906) - Asticka
2.Finlandia(#626) - ftacik
3.Lapeňo Enriquez(#365) - David XIII.
4.Nicolas Cage(#50) - xmision
5.Tulip_Bonds_Trust(#1034) - frla1
6.Hvězdička mezi hvězdami(#129) - F0rsaken S0ul
7.Když nemůžeš, nalej víc(#165) - nezbedny bohus
8.Superkeket(#1235) - Christmess
9.Arda(#1388) - xxx stephanG xxx
10.There is still hope(#1223) - .Baťa.
Žebříček TOP 10 aliancí
1.ahojahoj10
2.TLDThe Last Dance10
3..::R::.Rytíři10
4.-=R=-Renegade10
5.WINDEFor fun10
6..:?:.CeNsoReD11
7.MENSA...prostě (j)elita :)10
8.L.O.S.Losácké jaro10
9.FRFlip Reset10
10.MÁMATvoje druhá máma10
webgame info

Webgame noviny

Technokracie pod lupou

Vydáno 14.03.2024 11:28
Přečteno: 292x

Bohatá odměna pro ty, kterým nevadí trochu snahy

Na Technokracii můžeme krásně vidět, jak lze drobnou úpravou parametrů stvořit skutečně silnou a úspěšnou vládu. Do roku 2018 dosahovala vláda spíše
podpůrměrných výsledků, v TOP40 se toho roku objevila pouze 3x (nejméně ze všech vlád). V rozmezí devíti věků však přišla dvě klíčová vylepšení – lepší
produkce Laboratoří (z 15 % na 20 %) a silnější Bezpečnostní senzory, které přestaly snižovat spokojenost při hodnotách nad 100 %. Malé zlepšení statistik
nastalo už v roce 2019, kdy se v TOP10 objevila 15x (3. místo mezi vládami), další roky už ale ovládla. V roce 2020 získala 5 výher z 9 věků a nejvíce účastí
v TOP10 i TOP40. Následující rok měla "jen" nejvíce účastí v TOP10, ale v roce 2022 i 2023 měla opět nejvíce výher ze všech vlád, pokaždé 4. Celý přehled
podtrhuje minulý věk, zařazený už do roku 2024, který opanovala opět Technokracie. Pojďme se tedy podrobněji podívat, co z Technokracie dělá skutečného
hegemona posledních let.



Laboratoře v Technokracii produkují se zvýhodněním +20 % a maximální efekt hospodářských technologií je vyšší o 15 %. Má nižší cenu pokroků, neboť se do ní
nepropisuje prestiž ani již vynalezené Technologické pokroky. V obraně a rozvědce jí pomáhají Bezpečnostní senzory. Alianci poskytuje alianční bonus ve formě
zvýšené výroby jídla, energie a technologií.



Produkce jídla je snížena o 10 %, stejně jako síla armády v útoku. Vojácí mají dokonce postih 20 % v obraně i útoku. Alianční pokrok Vakcinace pak nemá
na Technokracii žádný efekt.



Dříve otloukánek hry, dnes tuhý obránce, na kterého je téměř nezbytné mít nachystaný guerillový Komunismus. Jak takovou vládu perfektně zahrát či jak na ni
naopak vyzrát nám pomohou zodpovědět hráči, kteří s ní mají úspěšné zkušenosti.




Nejvyšší dosažená prestiž: 27 096 941


Hráč FARR FARR AWAYY ve 139. věku.



Počet výher: 21


4. místo mezi vládami.



Počet umístění v TOP40: 504


5. místo mezi vládami.



Nejlepší umístění v posledním věku: 1.


Hráč Supra1Soul5Play s prestiží 17 318 294.



Nejvíce umístění v TOP40 podle hráčů: 12x


Hráči Deus, DieWalker.


Koho jsme se rozhodli vyzpovídat?

Jako zástupce veteránů nám skvěle padl do rány hráč FARR FARR AWAYY
(veteran). Jedná se totiž o držitele nejvyšší dosažené prestiže Technokracie (27 096 941), se kterou dokázal
zvítěžit ve 139. věku. V jeho profilu také najdeme krásnou sekvenci zvyšující se rozlohy a prestiže s Technokracií – 137. věk, rozloha 7 999 km2 a
prestiž 10 000 000, dále 138. věk, rozloha 14 506 km2 a prestiž 15 000 000, a nakonec 139. věk, rozloha 19 999 km2 a již zmíněná prestiž
27 096 941.



Vyhrát se mu bohužel nepovedlo, nicméně v profilu hráče masterWG si můžete všimnout velmi
kuriózního výsledku. Dva věky po sobě, konkrétně ve 149. a 150. věku, skončil s Technokracií na 2. místě. Při druhém pokusu mu na výhru nestačila ani prestiž
19 234 129.



V minulém věku se podařilo zvítězit hráči Supra1Soul5Play právě s Technokracií, když
dosáhl prestiže 17 318 294. Ve své sbírce s ní má i 3. místo ze 148. věku, kdy se jeho prestiž zastavila na hodnotě 13 806 256.



Rovných 10 zářezů má v TOP40 s Technokracií hráč hagg1d. A nejedná se vůbec o "průměrné"
výsledky. Vždyť kromě samotné výhry ve 161. věku má také 2. a 5. místo. Jeho nejvyšší prestiž, která stačila ve 144. věku jen na druhé místo, má hodnotu
16 563 647.



V TOP40 má sice o jeden záznam méně, i tak se ale může hráč Broot pyšnit výhrou s Technokracií
ze 160. věku. V ten samý věk dokonce přidal se stejnou vládou ještě 8. místo. Co se prestiže týče, nejvíce se mu dařilo ve 145. věku, kdy prestiž jeho
Technokracie vyšplhala až na hodnotu 18 215 836.


Kdy bys danou vládu zvolil a kdy bys ji naopak nezvolil?


FARR FARR AWAYY



Danou vládu bych zvolil, kdybych si chtěl užít trochu zábavy s pasivkou. Kdybych chtěl donutit útočící země trochu přemýšlet. Dále jako pasivní zem na robo,
velkou farmu, polopasivní 14H, malou farmu, zem na hospy.



Nezvolil bych ji do válečné aliance plné totálních válek. Ani jako pomocnou zem nebo trestající zem do pasivní aliance.



masterWG



Odpovím jednoduše. Pokud bych chtěl jet celověk válčeně, tak ji nepojedu. Pokud bych chtěl farmit, tak bych ji zvažoval. Případně jako zem do pasiv ali pro
ali bonus.



Supra1Soul5Play



Technokracii bych volil vždy jako farmu. Jako útočnou bych ji osobně nevolil, ale je to určitě výzva jet celověk útočné techno.




hagg1d



Jako bojovou zem bych jí nedoporučil, naopak na farmu se hodí velmi dobře.



Broot



Zvolil bych ji na farmu a celověkovou pasivní farmu. Nezvolil do aliance na TW, nebo jako zem čistě na expy.


Jak vypadá tebou doporučené složení generálů? Uvěď prosím pro farmu a pro válečnou zemi, seřaď podle priority, kterou jim přikládáš a okomentuj proč.


FARR FARR AWAYY



Farma:
Stratég/ochránce
Populista/špion
Stavitel/technolog
Dobyvatel/ekonom



Protože ekonom snižuje žoldy za armádu. Technolog navyšuje bonus k produkci laboratoří. Populista se hodí na vše. Špion zvyšuje obranu proti rozvědce.
Stavitel navyšuje kolonizaci. Ochránce/stratég nejlépe brání a dobyvatel co kdyby náhodou.



Válečná zem:
Stratég/ochránce
Populista/špion
Stavitel/dobyvatel
Nacionalista/stratég



S nacionalistou/stratégem se lépe útočí do zabetonovaných zemí. Jinak vše viz farma důvody.



masterWG



Farma: složení generálů O, E, E – s tím, že když do kombinace s jednou eko vlastností příjde dobyvatel, tak nechávám (využiju pro náběr). 4 gen opět E, co
zbývá nějakým stylem dotáhnout na 4. lvl.



Gen do obrany (jednoznačně): Ochránce/Stratég.



Eko gen (záleží na jakou bych jel komoditu, jestli techy, peníze nebo případně ene): Ekáče dávám vždy alespoň na 50k, jednoho lépe i na 6. úroveň. Pokud bych
jel na techy, tak jednoznačně technolog, zbytek asi jak se složí. Např: Ekonom/populista, špion/stavitel. Prioritně řeším prvně ekogeny a pak O/S.



Válečné techno nejezdím, a když jo, tak to vždycky skončí farmou, takže geni by byli stejní.




Supra1Soul5Play



Farma geni záleží, přes jakou komoditu farmím, ale nejčastěji cash:



Populista/ekonom – díky populistovi zvedám zemi základní spoko, tím pádem bonus i příjem peněz. Ekonom snižuje žoldy armády, jelikož jdu farmit přes peníze a
potřebuji mít co nejlepší příjem -> tím pádem co nejnižší žoldy army.



Stavitel/špion – stavitel logicky zvyšuje počet budov, které lze stavět za kolo -> úspora kol při přestavbě + levnější stavba. Špion je jasná volba z důvodu
potřeby silné rozvědky v obraně.



Ochránce/stratég – hlavní pilíř obrany je naexpený O gen (v kombinaci špion + ochránce + bezpečáky a silná rozvědka mám celkem fajn beton).



hagg1d



Na farmu určitě:



Ochránce/Stratég
Ekonom/Populista (popřípadě Technolog)
Stavař/Špion



Záleží, na jakou komoditu daná země chce jet.



Válečná, to bych jen odhadoval:



Ochránce/Stratég
Nácek/Stratég
Stavař/Zbrojař



Broot



Budu popisovat strategii na peníze. Nejdůležitější klasicky ochránce + stratég. V závěsu kombinace eko genů jako 2. a 3. generál z následujících schopností:
ekonom, populista a špion. Před finálním náběrem km2 je třeba mít dobyvatele a stavitele, které samozřejmě následně měním na výše zmíněné
schopnosti.



Válečně techa jsem hrál ani nepamatuji, ale jako u všech válečných zemí je základ nacionalista + stratég.


Popiš odehrávání mezi 100. a 500. kolem.


FARR FARR AWAYY



Odehrávání techa mezi 100. a 500. kolem je peklo, takže nedávám hned revoluci z anarchie. Revoluci dávám až ve vhodný moment a snažím se odehrávat tak, abych
co nejrychleji kliknul Bezpečnostní senzory.



masterWG



Tady se snažím podle cen, většinou ale přes techy kliknout nejpozději během pátku mrakodrap.



Supra1Soul5Play



Toto se týká spíše celověkového technokrata, já osobně jezdím techno spíše po revo z jiné vlády. Ale prvních 100 až 500 kol bude klasika – u farmy kolonizace,
pokrokování a chytání genů. U útočného techna chytám geny, nabírám land a snažím se nabouchat pokroky.



hagg1d



Já osobně tyto kola jedu za jinou vládu z toho důvodu, že dokud nemám senzory a geny, tak je ta vláda pro mě hodně slabá. Jediné, kdy je dobrá takhle na
začátku, je když si jdu pro Mrak.



Broot



Farmu na peníze rozehrávám na fundu na vojáky a chytám geny a nahazuji pouze pokroky automatizace, antiosn, lidský genom a posléze i svatou válku. A
samozřejmě posílám humky a usilovně hledám UFO. Důležité je zvládnout nachytat a poskládat potřebné geny a dotáhnout eko geny na 55k – 60k expů do 1000-1200
kol.


Dokázal bys zmínit nějaké hráče, které považuješ za experty za Technokracii a proč?


FARR FARR AWAYY



Vojtiiik a ridgeback. Jeden z nich je hvězda, která umí vše a ten druhý je jejich sběratel.



masterWG



Asi bych řekl hráče ridgeback. Mám pocit, že poslední 3 jeho hvězdy jsou právě s Technokracií, asi si ji už natolik oblíbil, že s ničím jiným na win jít
nechce. Dále bych zmínil hráče .Grim., který sice win s Technem nemá, ale veřím, že to někdy přijde.



Supra1Soul5Play



Tito hráči mají dle mého najeté techno fakt bravůrně – znají jeho silné a slabé stránky a dokáží z něj vytěžit maximum když jdou top farmu: hagg1d, .Grim.,
dentitios.



hagg1d



Supra1Soul5Play – měl teď hezké Techno na peníze.
král urucskýý – další vysoké Techno.
ridgeback – několik výher s touto vládou a vždy dost málo odtahaných kol.
dentitios – na to, že odehrál jen 3474 kol, tak pres 21M je krasná práce s Technem
.



Broot



trubkatrubkovic, protože mě techa na peníze naučil.


Na jakou komoditu upřednostňuješ farmení s Technokracií? Popiš stručně taktiku a důležité fáze. Dá se hrát úspěšně i na jinou komoditu?


FARR FARR AWAYY



Jednoznačně na technologie. Je dobré dát rychle bezpečnostní senzory, pak složit a naexpit generály, když se naskytne příležitost, tak nabrat nějakou hlínu
nebo žít z toho, co dům dá a dofarmit to. S hlínou jde vše, s tou jdou farmit efetkivně i prachy nebo energie.



masterWG



Mám zkušenosti s Technem na peníze a techy. Když nad tím teď tak přemýšlím, tak si nejsem jist, zda jsem zkoušel někdy Technokracii na ene.



Existuje více možností jak bych ji hrál. Asi mi nezáleží tolik na komoditě. O té se rozhoduju vždycky podle složených genů nebo cen v průběhu. Zmíním asi dvě,
které mám odzkoušené.



1. Válečně laděné techno, kdy se snažím o rychlé mechy a nějaké efektivní expení přes noční tažení. Bez supportu ostatních zemí se to ale moc neobejde. Po
složení hotových ekogenů a doexpení O/S do obrany alespoň na 300k následuje postupný náběr na 18k+. Ideálně stihnout takto nabrat ještě před Robem. Hodnost
země mít minimálně těsně pod h9 ideálně dál.



2. Přechod na Techno z Fundy nebo Dikty. Složit si válečně geny, udělat h9, následně nabrat a otočit to na Techno. Nevýhodou této taktiky je poměrně náročná
revoluce, ztráta expů generálů podle odehraných kol, v neposlední řadě nákladné zatechování a kliknutí základních pokroků. Ale dá se taky uhrát solid
výsledek. Bohužel mně to zatím nevyšlo .



Supra1Soul5Play



Techno jezdím vždy na cash. Pokud chci farmit cash techno, osobně volím vždy taktiku přechodu z jiné vlády (dikt, fund, feud).
První fáze – expení genů.
Druhá fáze – nábor landu a útect nahoru presově mimo dostřel.
Třetí fáze – revoluce na techno, full přestavba na města, zóny + dotechování země.
Čtvrtá fáze – kliknutí Mrakodrapu.
Pátá fáze – správně hospodařit s penězi (nákup, syslení, atd.).



Techno lze hrát samozřejmě přes techy, nebo i přes elektrárny.



hagg1d



Já preferuji Techno na peníze. Jedu to vždy z jiné vlády (Dikta/Funda) a točím na Techno až v době, kdy mám naexpé geny a nabranou dobrou hlínu na farmení.
Důležité je mít pak rychle přestavěno z válečné země na farmu.



Techno se dá jet dobře i na techy a přestavět to na elektrárny po pokroku Fúzní elektrárny.



Broot



Hraji techa jen na peníze. Je to jednoduchá a časově ne až tak náročná strategie, běžně hraji dvě země ve dvou různých aliancích na tuto strategii. Prvních
1000 kol jsem popsal výše. Revoluci na techa dělám ideálně s 10 000-12 000 km2 a na plných kolech. První odehrávku přestavuji na města a obchodní
zóny a pokud zbudou peníze, dávám pokroky. Důležité je nahodit mezinárodku, kulturní centrum, mrakodrap, androidy, družice a bezpečnostní senzory a posléze i
hranice (nerad se tahám o km2) a měsíční základnu. Pořadí pokroků dle situace, základ je válečný klid na nahození těchto pokroků, bez ztráty
km2. Následuje pasivní expení na cca 12 000 km2. Po dodělání generálů náběr km2 dle ambic hráče a nahození pacifismu. Pokud
chce člověk nahrát 18M presu, je nutné mít farmu hotovou i s 18 000+ km2 a presem 2,5+ M a superPC již okolo 23. dne věku a ideálně vzít v poslední
pondělí věku dvojitou půjčku, nahodit protiletadlovku a utéct na finální pres. Základ téhle strategie je dobrá diplomacie aliance tak, aby pasivní expy byly
efektivní a nebylo třeba se přetahovat o km2, což je největší úraz této strategie, kdy nabírat km2 s totálně vymechovanou zemí nechceš.



Jiné komodity jsem u techa nezkoušel, ale potenciál je u energie a techů, samozřejmě oboje zvládá lépe produkčně utopie.


Vyplatí se opakovaně vynalézat Mrakodrap? Využíváš toho?


FARR FARR AWAYY



Jsou situace, kdy se to vyplatí. Člověk si to musí spočítat a vzít v potaz riziko vyššího Mrakodrapu. Sám toho nevyužívám.



masterWG



Když jedu čistě na peníze tak ano. Mám pocit, že jsem toho jeden věk využil snad 3x nebo dokonce 4x. Normálně to udělám asi tak jednou, navíc této možnosti
využívám snad jen s Technokracií. Jen tedy zem musí být již na velkém landu a mít možnost dotovat příjmy bez war. Jednoduše jsem si spočítal, pokud mi to hodí
něco do plusu (za následujících 140 kol, dál nevidím jestli nedostanu war), tak se mi to vyplatí.



Supra1Soul5Play



Ano, ale vše závisí na aktuální ceně mrakodrapu a jak dlouho udržíš top mrakodrap. Někdy ho mám 140 kol a je fuč a občas se zadaří a mám ho 280-350 kol.



hagg1d



MKo se vyplatí otočit jak v případě, že ho vynaleznu hned první týden věku, tak i v případě, že si to nechám na pozdější část po revoluci. U Techna Mko stojí
v pozdější časti hry cca 70m.



Broot



Pokud se ti vrátí do 140 kol a umožňuje to situace, tak určitě. Je to dobrý způsob, jak snížit náklady na armádu a zároveň zvýšit příjem samozřejmě na úkor
expů, ale bez risku není žádný zisk, že. Důležité je mít plná kola a nějaké v zásobě, ideálně 100+.


Jak moc spěchat na Bezpečnostní senzory? Není podle výsledků této vlády nasnadě u nich opět snižovat spokojenost nad 100 %?


FARR FARR AWAYY



Hodně. Ano, není.



masterWG



Asi bych se za nimi nehnal. Za mě mají senzory smysl až od hotového gena v obranně na 6. lvl, lépe výš. Spokojenost bych asi nutně nesnižoval.



Supra1Soul5Play



Jelikož nejezdím techno celověk, ale spíše jako revo z jiné vlády, tak na něj vždy po revo spěchám, + 50% obrana proti agentům a partyzánům patří mezi
základní pilíře obrany vlády technokracie.



hagg1d



Tím, jak nejezdím Techno celověk, tak na ně nespěchám. Dělám je co nejdříve po revoluci, abych posílil obranu a snížil riziko infiltrace.



Oslabení by asi bylo zajímavé, zas by to dostalo na top jinou vládu, jen senzory využívá i Komunismus a Robokrat a u nich je ten efekt spokojenosti rapidně
menší (u Roba nulový), než u Techna. Takže těžko říct, zda snižit či ne.



Broot



Senzory jsou pokrok, který dělá z techa silnou vládu. Já na ně spěchám, obzvlášť když jsou těžké války, tak je dávám dříve nežli Mko. Moje strategie je mít
silnou rozvědku a využít tak senzory na maximum, což je dle mě základ u farmy na techa.


Jedná se o vládu, která je v obraně jedna z nejsilnějších. Má nějaké obranné slabiny? Jak takovou připravenou farmu udolat a kolik zemí či kol je na to
potřeba?


FARR FARR AWAYY



Dříve byla silná, teď už je to slabší, ale když se to umí postavit, tak to stojí kola a produkci. Slabin má samozřejmě dost. Na poslední otázku bych neuměl
odpovědět, ale jelikož jsem četl minulý článek zaměřený na robokracii, tak vím, že je k sundání zapotřebí právě jedna robokracie o 143 kolech a vysvětlení
bych si dovolil níže citovat.



„Robokracie je zřízení, které dokáže sundat kteroukoliv farmu v TOPce.“ (JohnnyLamka 2023)



masterWG



Jediná slabina, která mě napadá, že Komo s guerillama dokáže docela efektivně vnikat Technu do bunkrů. Jinak slabin tam moc není, pokud už je Techno zakempené
se spoustou agentů, senzory a vysokým spokem, tak je to už velmi těžké takovou zemi sundat. Co se počtu zemí a kol týče, asi to bude individuální, ale selekty
to jistí.



Supra1Soul5Play



Technokracie žije a padá na spokojeností. Přes partyzány a rozvědku toho moc neudělám, takže za mne pokud chci sundat velkou techno farmu a mám v ali zem s
opravdu silnou rozvědkou, zkusil bych vakcinace. Ale úspěšnost nebude moc vysoká díky obraně rozvědky technokracie, takže přes nálety, bombardování -> jakmile
technokracie nemá spoko, je mrtvá.



hagg1d



Jednou slabinou je, že senzory nebrání při vniku do bunkrů. Jinak bych řekl, že 2 lepší roba by to zvládly, 1. na nálety a 2. na týly, udělat pak mechy na
mechování není u robotů problém. Viděl bych to tak na 100 kol u obou, pokud mají připravené armády.



Broot



Slabý jsi bez pokroků a zatechování, takže důležité je ustát 1. polovinu věku. Farmy jdou sundat vždy, některé lépe některé hůře. Jde pouze o princip volby
cíle při sundávání, kdy techa sundávat nebudeš, pokud můžeš sundat obdobný cíl se slabší vládou, což jsou dle mě všechny ostatní.


Dříve byla oblíbená strategie aliance plná Technokracií, které byly schopné nabrat hlínu na závěrečné farmení. Lze takovou alianci hrát efektivně i dnes,
když jsou snížené zisky z Dobyvačných útoků pro země s Pacifismem?


FARR FARR AWAYY



Ano, lze. Stačí před útoky shodit pacák.



masterWG



Do určité míry si myslím, že to stále jezdit jde. Pacifismus jde pořád opakovaně shazovat a pro Techokracii je stále o něco levnější. Případně později svačit
s dobyvatelem přes pacák.



Supra1Soul5Play



Samozřejmě, takových aliancí začíná opět přibývat. Není to taktika pro každého, má své pro a proti, časově náročnější z pohledu nabírání landu. Technokracie
má nižší náročnost pokroků, tudíž většina hráčů shodí pacák, nabere dostatek landu a pacák znovu nahodí. Jedná se o nejeefektivnější způsob, jak za celověk
techno farmu nabrat land.



hagg1d



Ano, je to možné i dnes s tím, že máš ještě 1x utopku a 1x diktu na ali bonusy. Pacák u Technokrata je pokrok, který taky nestojí randál techů (peněz), takže
jej můžeš v klidu shodit a nabrat bez postihu a pak opět nahodit po nabrání hlíny co chceš.



Broot



Jasně, že je to stále aktuální. Pacifismus můžeš zrušit a tech ho může levněji nahodí nazpět, nežli jiné vlády.


Zkoušel jsi někdy hrát Technokracii válečně? Jaké byly tvé dojmy, případně vyzkoušel bys něco takového? Jak využít výhod vlády a jak si poradit s negativy
vlády při útočení?


FARR FARR AWAYY



Zkoušel. Začátek je peklo, časem se to srovná a je to srovnatelné s ostatními vojensky "slabšími" vládami. Technokracie má levnější pokroky, takže by měla být
v tomto ohledu napřed před ostatními vládami, zároveň je dobré využít potenciál laboratoří. Určitě pomůže vojenský stát a pomoc v alianci.



masterWG



Celověk válečně jsem s Technokracií nikdy nejel, pouze válečně před farmením. Jel jsem to tak jen párkrát. Vybavuju si, že to nebylo bůhví jaké s bonusem, a
co se týče odpřípravy, byl potřeba dostatečný support od další země. Malus za sílu vojáků v útoku byl při dobývání poznat. Na válčení mám zkrátka jiné
favority.



Supra1Soul5Play



Možná kdysi dávno, ale už si nevzpomínám . Vlastně válečné techno nejspíše brzy zkusím,
bude to výzva.



hagg1d



Nezkoušel, dojmy z ní tedy v tomto směru žádné nemám.



Broot



Je to dávno, co jsem ho takto hrál. Obecně platí, že tech bude v aliancích vždy do určité fáze věku spíše otloukánek a jedno jestli ho hraješ aktivně útočně
nebo pasivně. Útočného techa bych rozhodně nedoporučoval nezkušeným hráčům.


Na kterou vládu se můžete těšit příště?

Pokud se Vám článek líbil (a nebo i pokud ne), můžeme jej rozšířit v sekci komentářů. Napište nám do nich odpovědi na následující otázky:



Pokud hrajete Technokracii, jezdíte ji od začátku, nebo se k ní nejdříve "proexpíte" jinou vládou?
Jakou hlavní produkční komoditu volíte při farmení s Technokracii?
Je Technokracie Vaše oblíbená vláda? Máte chuť si jej na základě článku zahrát?



V příštím článku se podíváme na vládu Utopie. Určité otázky z tohoto článku bychom rádi použili znovu, nicméně pokud byste rádi
dostali odpovědi na nějaké vlastní nebo máte tip na hráče, kterých bychom se měli zeptat, opět můžete využít sekci komentářů či přímo moji poštu.




MAFline
(redaktor)

Shrnutí 170. věku

Vydáno 04.03.2024 23:00
Přečteno: 379x

Shrnutí 170. věku



Věk začal v pondělí 22.01.2024 a skončil v pátek 01.03.2024. Založeno bylo 1823 zemí a aktivně ho hrálo 1462 zemí.



Ve 170. věku se dočkal své první výhry v jednotlivcích hráč Supra1Soul5Play, který již na WG vyhrál dvakrát jako předseda vítězné aliance za věk 92 a 95.



TOP3 žebříček zemí



1. místo

Hráč Supra1Soul5Play z aliance -=R=- nahrál přesn... více »

Partnerské weby

Pán hradu - česká online strategie Super online hry zdarma

skok na menu ?