Právě probíhá 149 věk
Od 14.06.2021 - 12:00 do 23.07.2021 - 20:00
Do konce věku zbývá 35 dní 3 hodiny 21 minut
Žebříček TOP 10 zemí
1.Kingdom(#1135) - AXXY
2.Vylomený Zub(#486) - Lord Rechleek
3.Čaroděj ze země (i)oz(#167) - nezbedny bohus
4.Kobayashi Maru(#1190) - nelida
5.Elpro-Energo(#1106) - král urucskýý
6.CTK(#748) - Ctirad2
7.Central African Republic(#709) - kill666
8.Brisinger(#85) - Mirek4
9.Farmenie skodi zdraviu(#396) - ftacik
10.Poowerlaand(#1063) - kopitocze
Žebříček TOP 10 aliancí
1..L.O.S.Losáci ze Severu10
2..:L30N:.Lví smečka10
3.DEADPpepediaci10
4.EMPEmil, Márův Prostitut10
5.Nic.Nic10
6.(V)oo(V)The Crabs10
7.-4F-4 the Future10
8.ImpImpérium prázdninového provozu10
9.G.R.U.2gramik rad ubalim10
10.PolévkaGazpacho je lék10
webgame info

Webgame noviny

Hodnosti 14 se jen tak sypaly ve 147. veku

Vydáno 11.06.2021 00:00
Přečteno: 349x

Když ale mluvíme o hodnostech, tak je potřeba zmínit taky hodnost 14 - Nepřítel populace, kterou udělalo už několik lidí. I když se to ale povedlo některým lidem, pořád je to hodnost, kterou je těžké získat a teda dá se říct, že lidi, který tuhle hodnost dosáhli jsou nejen zkušený lidi, kteří to umí hrát, ale jsou evidentně schopni věnovat tomu víc času nebo trpělivosti. Protože mnohdy jde i o trpělivost, v případě, že někdo chce dosáhnout vyšší level, tak nemůže mrhat koly a útoky na méně prestižní cíle.

V souvislosti s hodnosti 14 a 147. věkem je třeba zmínit dva případy, které se udály minuly věk.

Jedné z alianci se povedlo získat se všemi členy hodnost 14 co teda je velký úspěch a zároveň se povedlo jednému hráči získat s farmou, lépe říci anarchii taky získat hodnost 14.
Aliancie M (Moon)
Ty co to teda ještě nevědí, nebo si to nevšimli, tak v minulom věku se povedlo hodnost 14 získat aliancii M (Moon). O tom jak to kluci dokázali jsme se zeptali hráče s nickem M4S3R. Jak se jim to povedlo? jak tvořili tým a jestli to bylo jednoduchý se můžete dočíst v tomhle článku.

Jak jste rozdělili vlady jednotlivym lidem v ali?? Každý si řekl, co chce? nebo jste vybírali lidi do ali dle vlad nebo jak to celé dopadlo?

"Ahoj. rozložení vlád v ali jsme s Atlanem určili první den věku. Debata byla o počtu fundů a robotů v ali, nakonec jsme šli variantu 2 a 2, s tím, že kdyby jednomu z fundů nepřišly borgové do revky na robo, otočí to taky. Nakonec to naštěstí nebylo třeba, protože rozjíždět tři roboty by byl trochu porod. Myslím, že dva fundové a jeden kom je optimální složení, víc vlád na vojáky by bylo už moc velké riziko, že to někdo zazdí, s míň vládami se zas celkově hůř hraje. Vlády si lidi rozebrali na nástěnce sami stylem kdo dřív příjde, má na výběr. Složení vlád i ali bonus za vlády fungovalo dobře, dost pomohlo, že hlídač jel na robota přes pasiv anarchu, dával nám ali bonus, nežral cíle a ještě stihl fúzky před revkou, zahrál to na pána. A nesmím zapomenout zmínit Lubka (2xcl.), kterýho jsme vzali do ali nejen proto, že umí perfektně zahrát fundu, ale i proto, že je to náš maskot a miláček:-)."

Našel se nekdo komu v prubehu veku nesadla vlada a bylo mu potreba hodne pomoct?? {klidne muzes jmenovat} i jak jste mu pomohli

"Myslím, že v ali byli zkušení hráči, co věděli jak hrát a žádný kolosální průser se nekonal. Pjotrik na začátku trochu zazdil ufo a pak ke konci se dikta bez borgů kliká blbě, dostával lepší cíle, full banku a primární hospy a zvládl to. Horší to bylo s UUškem, který měl fofry v práci a odmítal vzít parťáka, ten to v jeden moment absolutně nestíhal a brzdil celou ali. Naštěstí si nechal říct a přijal ridge za parťáka, kterýmu musím poděkovat, že nám tímto zachránil věk. To byl nejvíc kritický moment věku a nejen moje nervy dostaly zabrat."

Byl od samého začátku cíl získat H14 pro všechny členy?

"Když Atlan skládal ali, tak byl cíl pohodová sundavačka po minulém farmícím věku. Po složení ali jsme se ale dozvěděli, že jsou konečně implementovány nové ali pokroky, tak jsme si řekli, že to vemem jako nácvik na nějaký z dalších věků, protože cíl 10xh14 visel už dlouho ve vzduchu a jednou už M byla dost blízko. Složení ali tomu ale moc neodpovídalo (8 lidí, někteří to hráli po delší pauze), tak jsme tomu, že to dáme už teď, moc nedávali."

V čem tkví úspěch získání H14 všemi členy?

"V první řadě jsou to dva faktory. Zaprvé disciplína hrát všechna kola věku naplno a neztrácet je na zbytečnosti. A zadruhé vnitřní podřízení se tomuto cíli nad vlastní zemi. Ali byla složená převážně ze sólistů a vyžírek (mimo pár výjimek) a příjemně mě překvapilo, že ani jednou za věk s tím nebyl problém, všichni kluci celou dobu šlapali na ali bez ohledu na vlastní zem a to byl základ úspěchu."

Ktera cast veku byla jednoduchsi a proc?

"Jednodušší je obecně první půlka věku, protože na ní (kromě ufa) zas tolik nezáleží, každý si tak nějak odkliká svoje a není potřeba velká kooperace v ali. Pak se to s blížícím se robem stupňuje a kulminuje to poslední týden, kdy se musí řešit opravdu spoustu věcí a navíc aliance přestanou ze dne na den akceptovat k12 a dělaj vše možné, aby ti to pokazili. A když už ti to pokazit nemaj čím, tak aspoň udělej mechový selekt, ať z nich nic nemáš. Vhodně zvolené války na konci pak jsou naprosto klíčové a rozhodnout, jestli jsi 40 dní čučel do modré obrazovky úplně zbytečně nebo ne (respektive trochu míň zbytečně:-D)."




Jelikož ty a Atlantik určitě nejste oblíbený hráči, tak mnoho válek asi nebylo úplne jednoduchých. Známe to, po těžkém totálu se těžko stava ali na nohy. Potřebovali ste každé kolo. Jak to vypadalo u vás? Hrali jste na diplomaci hodně?

"Měli jsme štěstí a totálka se nám vyhla. Když člověk jede s tímto cílem, tak přesně jak říkáš - každé kolo je drahé a tak věci, které by normálně člověk hrotil a zvrhlo by se to v totál, tak to nechá bejt. V jedné z válek na nás například Drunken odehrál několik odkliků dobýváky shora s diktou a dobytkem a nakonec spálil asi 50k km2, vyboural i hlínu co měl před war, abychom mu nic nemohli vzít zpět. Při normálním věku bez tohoto cíle by to skončilo totálem a nenechali bychom jeho ali dát ani top40, natož top5, ale takto jsme museli pokorně stáhnout ocas a jít zase o dům dál. Taky člověk neřešil full saboty a embarga od pasivek při k12. Ve výsledku to dopadlo jako jeden z nejklidnějších věků, co jsem kdy hrál."

Jak probíhala takova akce? Nějak jste se střídaly pri utocich? Někdo odpripravil a nekdo expil? A pri dalsi war se to za vymenilo? Totiz, cil byl, aby vsichni meli H14, to ale nebylo urcite jednoduche.

"Měli jsme v alianci rozdělené role, které se odvíjely od toho, kdo byl víc a kdo byl méně pozadu s expy. Atlanův robot po revce hrál jenom nálety, takže neustále operoval s trhem, schovával a přeprodával stíhačky, protože na rozjezd pasivky jich potřeboval okolo 120-150k a to je na tak nízkém presu hodně. Můj feudál byl ten, kdo týloval celé ali. Nejlepší cíle na mechy jsme se snažili nechávat zemím, co byly pozadu s expy. Hodně jsme pracovali s ali bankou, nelson byl s expama napřed, tak nakonec nadojil do banky přes 100M s repkou. Samozřejmě jsme museli účelně využívat sloty na hospodářky. Vliv mělo i to, jak jsme dostávali ufo pokroky. U zemi na vojáky byly borgové naprosto klíčové, bez nich by h14 i přes veškerou pomoc ali dávali velmi těžko. Já jsem 700 kol před koncem věku měl 3 ufo pokroky, pjotrik s diktou za celý věk nedostal pokrok žádný. Celý tohle se stupňovalo ke konci věku, poslední týden jsme několikát za den počítali, kolik jaká země potřebuje expů za kolo do konce věku (nelson na to měl tabulku v excelu) a dle toho se rozdělovaly cíle na odklik a plánoval postup útoků. Vždy se muselo z každého cíle vyždímat co nejvíce expů za co nejméně kol a ty nejlepší expy musely mít správné adresáty. Vyžadovalo to hodně času, nasazení a nervů během kooperace osmi lidí v ali. A chci všem v ali poděkovat, že to vzali zodpovědně a všichni táhli za jeden provaz:-)."

Plánujete dosahnout podobný úspěch ještě jednou?

"Rozhodně ne, ale moc rád se pokochám tím, až se to někdo pokusí zopakovat. Nebo třeba překonat tím, že všechny země v ali daj např. 3M expů:-). To by bylo hodno "krále h14" :-D."

Co by jsi doporučil hracum, kteri chteji dosahnout H14, pripadne cele ali?

"Dosáhnout h14 - nebát se toho, není to tak těžké, stačí klikat kola efektivně. A celé ali - omluvit se doma přítelkyním a manželkám (nebo přítelům a mužům:-) dopředu, že do toho budete poslední 2 týdny furt čučet a furt něco řešit a nebude s vámi moc velké pořízení:-D."
Anarchie hráče 641988
A jak jsem už zmínil na začátku tohto článku. Krom aliancie M, se hodnost 14 povedlo dokonce i farmě. Oslovili jsme teda hráče 641988, který v minulom věku klikal u fenixe a povedlo se mu získat hodnost 14.

Byl od začátku cíl získat H14?

"Ahoj,cil nebyl h14,ale H10,22222km,a 14-15m prestize za anarchii.
Proste podobny styl hry jako 130ty vek, ale v pasivni ali, jen s tim rozdilem, ze to nebudu pretacet a hladit za 98k xpu na vyhlaz :D"

Proč práve v ali fenixe? Mělo to ve finále nějaké výhody? Nebyli hráči moc agresívny?

"Fenix mne nejak oslovil a ani nevim proc tam.Vzdy sem mel tu jeho pasiv ali za easy land a noumiky,co to vubec neumi.
Tak sem si rekl,ze to overim a ze jim ukazu jak je ve finale v ali mocna dikta,kterou do te doby snad nikdy v ali nemeli,a kazdej je dojil jak ty nase kravy…
A ze uvidej,jak hrat "profi" pasivku po vsech strankach a vyuzit vsech moznosti WG(humky,hospy,ali banka).
Docela si myslim,ze to melo hodne vyhod,neco sem uz nahral v pasivkach,ale se znamyma hracema a to sme dostavali fakt sikanu.Podle mne to je tim, ze ali no name hracu nevzbuzuje obavy z ali winu. S tou agresivitou,ja ti ani nevim. Nebudu se tu chvastat tim, ze hraci hrali ,až na jednu ali,suprove pro nas,jen diky tomu ze sem byl v ali a mel tam diktu. Spis si myslim,ze to byla prave ta osoba Fenixe jako majitele ali.Plus samozrejmne to,ze sem ty valky s tema aliancema nejak aktivne resil."

Farma s H14, to chce naozaj štestí po celý věk a jen ty nejlepší útoky. Bylo to po celý vek takové? Nebo si měl i také případy, kdy přijel někdo a jen dal tyl, nalet a lupák?

"Ja nebudu tvrdit,ze to neni o stesti,stesti bylo to,ze do mne sli kdyz sem byl h12,h13…
Ten psychologickej efekt z anala nad 1.2M prestu, h12,expu army v rekordech,atd.,je asi fakt velkej,i kdyz od h13 sem to uz nechaval fakt otevreny,aby do mne vubec sli…
Valky byly az necekane v pohode,lidi fakt plnili 10normalu,skoro pokazde loupaky,a jen taktiku.Za odmenu jsem nikomu zadnou valku nerusil,viz.valka s SB-je fakt,ze kdyz to hodili,sem si rekl,ze jak budou prasit,proste to hodim z tNO(zde to zkousel kral a pak smrtak na win). No a zaslechl sem,ze to byla homo valka.Tak bych jen uvedl,ze proste splnili normaly a ja jim to nechal,a kdyby to ke konci nepadlo,tak ta valka sviti jeste ted.
Proste dodrzeli dohodu a ja nemel duvod nic rusit,tak jak kazde alianci.
Jedina valka co se mi nelibila,byla nejak posledni vikend s Pipibi.Sice loupili,ale ten pomer atd se mi nelibil.Tak jsem si rekl,ze jim sundam toho feudala s diktou s ockem(ucko sem prehodil,az pozdeji kdy sem si rekl,ze na ni dam h13).No kdyz ani to moc nepomohlo,tak sem si rekl,ze pockam na 140kol a sejmu jim zase neco,oni to asi tusili a stihli to driv zrusit.
Jinak co se valek tyka naprosta pohoda."



Můžeš mi rozpisat jak si plánoval každý týden? byli tam nějaké strategické změny, nebo si postupoval od samého začátku, jak si to měl naplánované?

"Plánovač moc nejsem, jedu dle situace a prizpusobim se jak ve hre tak v realnem zivote. Neplanovali sme ani dve deti,ze touhle dobou budeme s pritelkyni uz mit :D

No prvni tyden klasika,protekce od Zorga(jenom laby) a snaha o Mko,dal sem ho ve ctvrtek treti,druhej byl hrac od nas uhninevidimCZ#98. Diky nemu, sem to da se rict stihl vcas, poslal mi na to pak fullhospu. Mko je v taktice anal na full vesnice nesmirne dulezite fo nejdriv mit.
Druhej a treti tyden klasika,delaly se ecka na lvl.6,jedno sem menil.
Pak sem prechazel na ocko(zde jsem taky menil schopnost)
Klasicky sem si svacil bezarmiky,coroval.
4ty tyden sem si hodil protiletku,a nahazoval Rko,uz sem mel cca ocko na 7.,a jen cekal na h10 s tim ze naberu pres robovikend kola,nasvacim a jedu na zminovany land a prest.
Nakonec sem po robo vikendu hodil hranice s cenou techu cca 300 za kus.
Tady se to zlomilo,protoze z temer h10 sem skocil skoro na h11,tak sem si rekl ze pujdu na h11,jenze ono to slo az do h12 a nejak mne to zaujalo,ze bych mohl dat h14…
Par klukum v ali se to nelibilo,tak sem jim rekl,ze to pujde tak at je to neomezi.Nakonec s tim problem nemeli a nabizeli se s pomoci.
Kdyz sem to pak pocital pred poslednim vikendem,tak sem si rekl,ze zkusim dat z h12 do h13 zadarmo,pres hospy a rozvoj.
S tim ze pak mam velkou rezervu v kolech.
Sehnal sem na to 9x hospu. Prumerne z 3m prestu.
Takze vsem dekuju,kdo hospy poslal,vyjmenovavat vas nebudu,kdybyste nechteli,ale zaroven to mate porad u mne :)
2x sla hospa od smrtaka z 5m farmy z tNO :love:

Hospy samozrejmne podrzeli xpy armady,to byl taky duvod proc sem z xpama army zkoncil tusim treti na konci veku a to proc sem to zkusil pres ty hospy.

No posledni tyden konecne doslo ufo a ja nevedel zda plazmy nebo miny.
Rozhodl sem se z psychologickeho hlediska pro plazmy,ty se v utocich neobjevuji jako zminka o minach a nezerou utocnikum +25% ztrat…
Do toho tam byl nakej problem s CQR a ali se s Fenixem rozhadala a kluci byli na nej nasrani a odpiskali ty pasivky.Tak sem si rekl,ze to vyuziju pro sebe,otevru s tim bonusem armadu a vyuziju bonus za zeme(robo,komo) mi kluci udelali.
S tim ze vetsina hracu cumi na slozeni armady a nedojdou jim celkove souvialosti s bonusem zeme atd…
Takze moje armada od h13 vypadala jak armada nake lamy,pretechnikovanej,malo vojaku,agenti sotva na Rko,mechu bylo taky hrozne malo.
A kdyz uz sem hodil humku,stejne sem ji vzdy spalil behem par hodin corkama.Takze spoko byla klasicky 140% zadnej boost.
Spolehal sem na bonus a na to ze utocnici uvidi to slozeni army,plus vyssi xp za utoky na o 2 nekdy i o 3 hodnosti vyssi zemi.
Nakonec uz sem si i rikal,ze z 222k mechu udelam jen 150k mechu a podobne veci mne napadali. Jakoze sem zkousel prudit lidi do posty atd,abych je nasral,aby aspon rakety kdyztak hodili. :D
Nakonec se hanz z ali SUX osmelil a sundal mne.Sem tam nekdo zkusil ,vetsinou neuspesne.
Kdyz uz mi chybelo cca 70k xpu,vedel sem ze to vyjde na 100% byly 3 nebo 4dny do konce veku.
A nakonec mne vypraskali kacka a bylo hotovo.Zde bych jen uvedl,ze kdyby mne uplne nesprasili asi bych dokazal udelat jeste 2x armadu a nejspis dal 3m+ xpu,minimalne mne vyhladili asi 200k techu ene na trhu na for fun fuze :D

Celkove sem dokazal dobre reagovat na valky,vychytavat svoje odehry,tak aby do mne tahali nejlip roboti nebo repky,s tim ze sem svůj odtah prizpusobil podle konfliktu utocicih zemi,at uz odhad poctu kol k hrani a styl utoceni.

Shrnu to asi takhle,ze vek sedl suprove na pasivni h14,hodne se xpilo,25x h14,z toho Mka cela ali h14.
Rekl bych,ze hodne to udelaly pridane ali pokroky a hodne levne suroviny.

K h14 sem vyuzil vsechny moznosti hry(ali banka,hospy,rozvojovka,SDI,corky(cca 8x sem vybral lidem fuze))
Poznamka k SDI,drzel sem ho 90%-92%,ale az na kacka na mne v poslednich 14ti dnech letelo max 20raket,esi to vubec,Jedinej KURT,kterymu sem vybral fuze hodil jako odvetu 5nukli z nakeho sveho komara(neprosla zadna).
Kazdej chodil na jisto pres nalety,party…


Timhle bych chtel podekovat hracum z ali AiM,ze mi na konci pomohli,tolerovali muj pomerne odlisny styl hrani.Dale vsem lidem co poslali hospy, a vsem co mne ty xpy dali,bez tech utoku by ta h14 nebyla.

Asi uplne na zaver pro pasivky,nepodcenujte SDI,nebojte se i bez ocka nebo s malym ockem davat do armady stihacky klidne od druheho tydne veku.Xpy mate oba lepsi a utocnik kdyz neni nouma,nema duvod brat ti land a prijit dalsi odtah o pekne xpy,ktere z jinych zemi moc nema kvuli tomu jak ty pasivky zkladaji armu…
Ty opky vyuzijte na corky,nalezeni bezarmiku,pak vas ztracenej nasvacenej land tolik neboli jako to kolonizovat po 10km na kolo.
Kdyz byste nekdo meli nakej dotaz jak to hrat efektivne po vsech strankach,tak klidne napiste."

Ten popis byl opravdu dlouhý a vyčerpávající. Děkuji ti za rozhovor a přeji mnoho úspěchů v dalších věcích

"Dik za rozhovor a mej se.
mLn-641988"

Jak AM řeší pravidlo 7

Vydáno 04.06.2021 10:14
Přečteno: 307x

V tomto článku se částečně podíváme do porušení pravidla č. 7 a také do toho, jak pracují AMka a tedy lidí, kteří kontrolují, zda hráči neporušují pravidla.

Totiž AMka nesmí zneužívat svou pozici a o každém zrušení účtu se rozhoduje v rámci týmu a tak tomu je i v případě porušení pravidla č. 7.

Každý případ se posuzuje zvlášť a do momentu, než AM jinak nerozhodnou, tak se informace o ... více »

Partnerské weby

Pán hradu - česká online strategie Super online hry zdarma

skok na menu ?


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.       Další informace