Webgame noviny

WG Noviny vám přináší nejčerstvější informace ze světa Webgame.

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG

Rozhovor s Diakom, jeho pohľad na vek a jeho výmaz v 149. veku

Tento článek byl publikován 07:01, 25.08.2021 hráčem travnicek(#222318) ke 150. věku.
Byl již přečten 500x, 12 komentářů, průměrná známka 1.6
Tak na záver vám prinášame pohľad Diakov na jeho výmaz. Za jeho slovník sa vopred ospravedlňujeme.

Ahoj, tak povedz nám tvoj pohľad a názor na výmaz?


Ahoj,
tak ohledne toho vymazu a co se jednalo. Nebudu to tu rozebirat do podrobna nebylo by to korektni k Admins abych tu daval navod, na to jak o*ebat trh. Kazdopadne uz se urcite udelaly zmeny tak uz to nikdo nebude moct vyuzivat.

Tak jednalo se o klasicke toceni trhu, kdy jsme tocili techy. A jak uz to tak byva cim vic mas, tim vic chces. Byl jsem nenazranej a udelal jsem chybu ze jsem si vykoupil sve vlastni techy ktere jsem podhodil za hodne aby mi to vykoupila zem 0 a ja je nasledne prodal za draho.

Stálo ti to za to ?


Tocili jsme to takto dva vecery a jestli to za to stalo? Vubec clovek se vubec nevyspal neustale musel koukat, zda mu to tam nekdo nepodhazuje a schodou nahod tu vzdy byl nejaky producent ene. Jestli to tam posilali? Urcite protoze tam zacly litat baliky po 50k co jsme museli vykupovat. Zda souhlasim s vymazem? Nemuzu na 100% rict ze s nim souhlasim, jo udelal jsme tam ptakovinu ze jsem si vykupoval sve zbozi, ktere v tu chvili nebylo me, ale zeme nula. Ale ze se tu prehazujou armady a techy z jedne zeme do druhe to je asi fuk. Kazdy kdy na to ma cas tak to dokaze odpozorovat. Pak uz je jen na nem, zda chce travit pulku dne na wg .

Tak a teraz nám prosím povedz, k tvôjmu zriadeniu?


K te farme. Klasika techno na penize predelane z tovaren. Nehral jsem to poprve, takze jsem vedel kolik jsem schopnej z toho vytlacit. Kdyz zakempim docela na slusne hline a rozumnych kolech. Rekl bych ze slo vsechno v pohode dokud jsme to nedostali od Bull co zdrhli s hlinou a zrovna myslim ze Highlord tam j*bnul 3 dobyvaky na techno takze jsme musel zpatky nabrat myslim ze z 8-9k hliny. To se nakonec podarilo, ale Bohus zase dostal slinu a potreboval nabrat skoro 30k hliny cim mi to vubec neusnadnil pri vyhlasovani, ale drzel jsem furt full kola. Takze pak sem se dostal behem 2 odeher tam, kde byl Haggid, cca 28k hliny ( muj tip na viteze).

Tento vek jsme to hral docela hodne na jistotu to znamena ze na 5M pres co jsem se dostal jsem trzel hromadu armady, na ukor zisku. Ale jelikoz mnoho pratel, tak si nemuzu dovolit co ostatni z topky. Mel jsme prubezne infy a nekteri me prekvapili, jak malo z toho vymackali . Mel jsme stesti chytnul jsem nekdy kolem 2800 superpc, takze jsem mohl v klidu klikat i na 9M presa. Nesutale jsem tocil ene, jidlo co slo a pak ty techy, ktery me pohrbily .
Na zaver a to si myslim to nejdulezitejsi. Chci podekovat konkretne Bohusovi, Ppedrnikarovi, Lord Baal, Cxx, Valkiovi a Degeemu. ze museli trpet ty hrozne valky a diplomacii, ktera k tomu vsemu patri, ale o to vic jsme meli o zabavu postarano na internim chatu. A pak bych chtel podekovat vsem ali na WG, co se rozhodli nam to nezkazit a kdyz uz, tak sli aspon klasiku.

PS: Btw asi Vas zajima, zda bych to vyhral i bez toho toceni tech techu, nejspis ano. Jednu chvili jsme mel skoro mld na ruce a vedel sem ze me na rozvetku nikdo neprojde. Tahal jsem to tak abych komarum utekl a ostatni sem si drzel na 3x presa a diky infum jsem vedel zda se prepad blizi nebo ne.

Ponauceni na zaver. S chamtivosti hvezdu neziskas

------------------------------------------------------------------------------

Poznámka AM-týmu: Smazání všech tří hráčů bylo na základě porušení pravidla

(7) Jiné chování, které podle administrátorů ohrožuje hráče nebo hru
– přeposílání jednotek a dalšího zboží přes trh či prostřednictvím útoků a rozvědky

Dokud programátor problém neošetřil, nemohli jsme dříve specifikovat, za co byli smazaní.
 Drunk3n (#322997)9.10.2021, 16:46 
Byly výmazy za větší pičoviny, kvůli kterým se vyhrálo a následně nevyhrálo věk, např. Martin858.

 Mathematix (#440412)9.09.2021, 08:20 
Lord.of.Europe (#352310):
'pokud zem 0 v rámci intervenčních nákupů koupí moje techy a já je kupuji zpět, tak už to kupuju od země 0 a je jedno, čí to byly techy předtím' – no právěže to jedno není, protože jde o 'přeposílání jednotek a dalšího zboží přes trh či prostřednictvím útoků a rozvědky', tj. když si ze své země B uděláš landfarmu na techy, házíš je na trh za 200$ a pak je vykuješ se zemí A, tak jde o očividné přeposílá zboží přes trh, jen tam je navíc mezičlánek země 0.
Stejně tak tebou uvedený případ, kdy mám země A a B, s Bčkem mi visí prachy na ruce, země C mě po domluvě loupne a já ji nazpět Ačkem. A nejde jen o loupáky, ale i o rozvědku.

Ohledně přetahování presy na 35M. Ten věk byla energie poměrně vysoko. Teď tu je 181M špunt na 11$, zatímco tehdy byla ene za 17–19$? Vojáci jsou tento věk též poměrně vysoko, takže na nich moc presy neuděláš. A posledních 30(?) minut se jeden hráč rozhodl (sám to po skončení věku napsal na svěťák), že jim v tom udělal trochu guláš. Všechnu svou armu vyjma stíh(?) prodal na domácáku, na svěťáku nakoupil stíhy, všechny stíhy hodil za minimum co to šlo, primárně ti první dva hráči je nakoupili (dost možná vraceli zpět, aby měli další prachy), on za ty prachy nakoupil další stíhy, zase podhodil a tak dokola. Docela měl zábavu, aneb když hodíš halíř mezi dva židy.

 Lord.of.Europe (#352310)8.09.2021, 17:15 
Za mě je to info dost "různé" a nedokážu z toho 100% pochopit v čem byl problém.

Nicméně, jak já to chápu - pokud zem 0 v rámci intervenčních nákupů koupí moje techy a já je kupuji zpět, tak už to kupuju od země 0 a je jedno, čí to byly techy předtím...to je jakobych někoho oloupil o peníze loupeživým útokem, neutratil to, on si to vzal zpět a já opět zpět...budeme smazáni za "přeposílání cashe"?

Vrátil jsem se po 10 věcích neaktivity a jakmile jsem se dozvěděl, že dvě země v jednom věku se přetahovaly s presou 35M, tak jsem hodně pochyboval, jestli toho docílily herním skillem.

Myslím si, že intervenční nákup, který se zavedl v 108. věku je rezignace na jiné řešení, jak k WG dostat aspoň 3k aktivních zemí a problém "mrtvého" trhu vyřešit a to je velká škoda, tohle vedení nikdy neodpustím.

 nezbedný bohuš (#317739)26.08.2021, 14:58 

To že nás smazali je naprosto v pořádku, zlobili jsme a dostali přes prsty
Co jsme dělali?
Zjistili jsme jakým způsobem zmanipulovat #0… timpadem jsme účelně vykupovali(180-230$)/vyráběli technologie a prodávali za draho (359$)
Tímhle způsobem jsme přeprodali asi 10m technologii vydělali odhadem asi 600-700m ve dvou zemích

Hodne lidi si musi klepat na čelo, že přecejenom jsme museli vědět, že to je proti pravidlům… Inu, dlouho jsme dloubali a hloubali nad tímhle problémem a shodli jsme se na na tom, že země #0 je vlastností hry a byla mnohokrát využívána mnohokrát před námi, tudíž neděláme nic co neudělal nikdo před námi a jim to prošlo tak to snad projde nám, ačkoliv jsem vnitřně nesouhlasil tak tenhle argument u mne rozhodl a šli jsme točit trh

Ejhle byli jsme smazáni, proběhla nějaká diskuze s antimulti kde vysvětlili důvody proč jsme byli smazáni při čemž jeden s hlavních argumentů byl že země #0 má být vypomocnou silou, nikoliv hlavní prostředek
Citace nejmenovaného člena admins
“Tak hlavně je si třeba uvědomit proč tu ta země 0 je :-) určitě tu není proto aby si mohl někdo přeposílat zboží aby ho pak mohl výhodně prodat. Podle mě je to zneužití země 0 a tudíž porušením pravidel.”
Což mi samozřejmě vytřelo zrak, nechal jsem se unést a v téhle citaci je skutečně moudrost
Potom jsem vedl další soukromou konverzaci s dalšími členy admins i bývalými vítězi věku
Jeden z vítězů uvedl
“To co jste udělali je běžná věc, zvlášť ze jdete farmit na techy tak je za potřebí vykupovat pod vámi a držet cenu vysoko i přes noc aby jste prodali za normální čas i cenu, zvláště na konci věku kdy jde trh s techy abnormálně do kytek….” (Jasný důkaz toho, že obchod se zemi #0 je proste samozřejmost - přesto nesmazan - nepotrestan)
Další s členů admins
Měli jsme trochu diskuzi o tom, proč jsme to udělali
Moji inspiraci byl comandoss jehož rekord krom perfektní a kvalitní hry zpočíval pravě na myšlence, že přes den měl domluvené spoluhráče, kteří účelně drželi špunt s energii úmyslně nízko a on vykupoval podhozy a večer ty spunty stáhli a comandoss prodával za podstatně vyšší ceny (tudíž také úmyslný obchod se zemi 0#)
Když jsem ze zeptal jestli je v pořádku, že hra umožňuje prodej zboží za stovky milionu přes noc tak sám potvrdil, že to v podařadku není ale nic není dokonale a nastavit zemi 0 není tak jednoduché jak se zda běžnému smrtelnikovi (což má vlastně pravdu)
Každopádně co jsem se dozvěděl a jak bylo v článku naznačeno tak nějaké kroky k omezení podobných praktik byly účiněny takže jestli tomu tak skutečně je, tak se považuji s diakem ze morální vítěze, bohužel jsme podváděli, ale postavili jsme se čestně a férově k danému problému ani reklamaci jsme nedávali, naopak díky nám už podobné praktiky (snad) nikdo nebude nadále provozovat :love: :applause:

 mara8 (#216281)26.08.2021, 14:12 
zní mi to jako zneužití země 0 k obejití pravidla 7

 Dr.hurka (#428014)26.08.2021, 10:25 
Ahojte
Nehral som takže len nestranný nazor
podľa mňa nebol problém že niekto niečo kupoval cez zem 0. Skôr že sa to robilo vo veľkom a niekto skupil nechtiac techy Diaka za dráhu cenu alebo on niekomu za podhodenu... Točenie na trhu je hra na tenkom ľade pravidiel. Musia byť nie len skúsenosti hráčov ale musia byť zohratý - stačí jeden čo to posere a ten na koho sa hrá má vymaz

 Lets go (#174615)26.08.2021, 10:12 
Klimovec, to by tady nekteri platinovi hraci neunesli xD ale hlavne by to neunesl wimp, protoze by prisel o penizky :-)

 Shrunke (#429290)26.08.2021, 09:47 
By som to nenazval rozhovorom. Skor jednostranna spoved Diaka

 Klimovec (#38060)25.08.2021, 23:11 
Proste stačí dať jednu zem pre každého a potom by sme mohli vidieť, kto to naozaj vie hrať. :-)
Každopádne ´´tlieskam´´ takýmto praktikám, ale na druhej strane keď touto hrou niekto žije, rozumiem, že má čas porozmýšľať o tom, ako vyhrať za každú cenu. :D

 Degee (#78347)25.08.2021, 11:55 
Já jsem sice zaujatá osoba, ale i tak si myslím, že se nestalo nic tak hrozného, za co by byl nutný výmaz. To, že kluci využili možnosti hry a konkrétně fungování země 0 není jejich problém, ale problém celého konceptu hry. Diak se nevyjadřoval konkrétně podle mě hlavně z toho důvodu, že nechce vyloženě vysvětlovat, kde je ten problém, protože ani admins co mu dali ban vlastně neví, jak a co udělal.

Ano byl jsem u toho z první ruky a ano zúčastnil jsem se aktivně točení trhu s techama. Stejně jako v ALIVE, kde jsme týden vykupovali jídlo a tahali cenu každý den o 1$-2$ nahoru (jako 6 top producentů jídla). To, že jsem konkrétně já obepisoval další top producenty, ať nepodhazují, že pumpujeme jídlo - to je taky na výmaz teda, že ano?

Jinak jste si mohli všimnout, že polovina z nás nezaložila nebo netahá, takže to je naše odpověď na výmaz Diaka a Bohouše. Za mě dvojí metr - když se točil trh přes ene a byli 3 země 30M+, tak se nad tím nikdo ani nepozastavil. Tak si tu třeba hrajte sami ...

Nejvíc mě sere, že ten Bohouš s tím bonusem 850%+ nezůstal v dosahu MK ... kromě toho brečení na forku se mohli ještě víc ztrapnit

 travnicek (#222318)25.08.2021, 10:00 
Ahoj, Diák nechcel nic viacej k tomu povedat, kazdopadne ho oslovim a kludne tu moze vzniknut diskusia :)

 Seksymania (#288678)25.08.2021, 09:51 
Zpráva, na kterou byl asi kdekdo zvědavý, a moc informací nepřinesla. Autor by mohl Diáka trochu více challengovat, ne proto aby se zde objevil návod na podvádění - konkrétní díru ostatně jak sám říká nejspíš brzy ošetří systémově - ale aby se prezentoval stávající výklad pravidel.

Např. si nemyslím, že byl výmaz za "vykupování vlastních techů, které v tu chvíli patřily zemi 0", na tom není nic špatného, člověk má jen 4 země, na historické body potřebuje umístit 2 z nich co nejlépe, to ti velkou sílu k manipulaci trhu nedává...
Problém spíš bude v tom, že si domluvil bandu dalších lidí, kteří vykupovali jeho techy, a to už proti pravidlům je (Pokud byli v alianci, tak není, od toho je alianční spolupráce obětovat nějaké země ve prospěch té, která rozjela nejlépe).