Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.
Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG
Stíhačky |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tento článek byl publikován 21:27, 05.04.2009 hráčem Promo16(#297352) ke 53. věku. Byl již přečten 2941x, 43 komentářů, průměrná známka 1.7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vývoj, bombardování, taktický nálet - informace ze zákulisí. Názory veteránů a hráčů. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Úvod
Bombardování měst
Ke změně došlo v březnu roku 2004. Jednalo se pouze o úpravu poklesu spokojenosti. Zbývající parametry zůstaly stejné.
** Při útocích mimo válku a v rámci Právě vyhlášené války ničí o 25% budov méně. Taktický nálet
efekt: snizovani spokojenost, ovsem nikoliv drasticke, asi neco okolo urovne prodeje drog nebo lehce vice, ohledne obrany proti utoku: at je o neco malo tezsi provest tento utok nez klasicke bombardovani a posledni dodatek: zvysit soucasne narocnost sabotaze stihacek snizit ztraty stihacek pri mechovani (bud pokrokem opevnene vojenske zakladny - ktery zaroven i snizi ztraty zakladen i pri tomto utoku, nebo pokrokem protiletecka obrana, ktery o 20-50% snizi ztraty nasich stihacek pri nepratelskych utocich, at je ten pokrok opravdu uzitecny, k protiletadlovce bych ale doplnil napr. 5% snizeni spokojenosti a snizil to, kolik zere penizku)
Položil jsem dvě otázky hráči Sifilis, z aliance BumBum, který toho má na svém kontě mnoho odbombeno.
Klasický bombing je o moc lepší co se týká efektivity. Srovnávat se to nedá, neboť když mi da někdo 10 taktických, a dá mi dolů 1000 voj. zakladen,
Omezení taktických náletů je úplně nepodstatné... 5/24h zem...Přiznám se, že se nedívám před útokem někomu do konfliktů kolik A co si myslíte vy ? souhlasíte se Sifilem ? Pište své názory do komentářů :-)...
|
litt (#320799) | 21.05.2009, 13:38 |
Souhlasim se Sifilisem. Mam rad sva kola a kdyz muzu misto 5% ubrat 10% spoka behem jednoho utoku, tak to mluvi jasne.... Navic ty "obaláčky" :D |
Cruell (#76948) | 4.05.2009, 21:21 |
s rozhovorem se nedá než na 100000% souhlasit jen tak dále |
LordOfThePit (#187166) | 24.04.2009, 16:05 |
Dřív jsem hrával za komunismus nebo diktaturu a v pravidlech jsem vždy napsal něco jako lehoučký bombing na spoko - když nebude spoko 150, tak max 3x nebo tak, protože mi přišlo škoda nevyužít toho krásného bonusu komu a dikt vůči ostatním vládám za malý negativní bonus za spoko. Pravdou ovšem je, že to bylo vždy trochu kamikaze - to pravidlo jsem si prostě vždy protlačil a když už někdo hodně naléhal a hrozil (jakože hrozili všichni totalkou ale bývala málokdy), tak jsem slíbil že mi jde opravdu jen o sundání spoko a budu s bombením šetřit. Někdy to ovšem někdo neunesl jak jsem ho sundal a začal bombit regulérně. A díky taktickému náletu můžu naplno využívat válečných výhod mých nejoblíbenějších vlád - robo, kom a dikt - a nehrozí při tom labilita nějákých hráčů ohledně bombení(i když ta hrozí v určité míře vždy) Od dob taktického náletu jsou kom, robo a dikt bezpečnější při používání svého plného potenciálu. |
Stardust (#62590) | 17.04.2009, 15:57 |
Letadýlka jsou dobrým nástrojem v dialogu s hráči, kteří mají tendenci zakazovat sabotáže mechů a v zemi nemají žádné vojáky ani agenty. :D |
Adipocir3 (#231435) | 11.04.2009, 09:07 |
masere masere nebrec uz prosim ßßßßßß |
Promo16 (#297352) | 11.04.2009, 00:03 |
M4S3R (#61643): ak nekdy budu chtit vyjadreni dementa obratim se na vas pane... |
World Wanted (#367198) | 10.04.2009, 17:53 |
Já osobně nálety omezuju, protože je ani moc nepoužívám a nikdo moc taky ne, je to jenom zpestření hry. Bombing je efektivnější, ale dost ničící, ale když někdo nemá stíhy, tak neváhám a roználetuju mu základny a je pokoj . Podle mě by se WG bez náletů obešlo. Omezování náletů a sabotů se nedá srovnávat, je to úplně o něčem jinym. Opět se dostáváme k tomu, co tu už bylo. Hráči si omezují to, naco nemaj jednotky a o tom už tu článek byl. Jinak hezký článek, za jedna |
M4S3R (#61643) | 9.04.2009, 15:14 |
priste se neptat na nazory dementu a hned bude vysledny dojem clanku lepsi --- aha, az ted jsem se podival, kde klika autor clanku, jiz je mi vse jasne...:) |
Morelo (#56928) | 7.04.2009, 17:58 |
siflik xDD |
sifilis (#36065) | 6.04.2009, 14:23 |
for krutasko .. sifilis je to co ta napadne v zivote s Y ale na wg s I :))) inak moj nazor je stale rovnaky a neviem o akom pretazovani rozpravas .. sme ali ktora to robi a vsetci to vedia .. keby bol sokarek medzi nami urcite by boli tieto 2 otazky zodpovedane nim |
AbdulAlhazred (#370728) | 6.04.2009, 12:30 |
ja souhlasim vsak kdyz je to hra a jsou tu ruzne typy jednotek rzne akce rozvedky a rakety tak by se to melo pouzivat a je nesmyslne nekomu zakazovat urcite utoky kdyz to stejne porusi i kdyz si pisu klasu za full dohodnout se da furt a take souhasim s rozsirovanim utoku a ruzne obmenovani hry zkusenymi hraci ve spolupraci z adminy a vyvojari Hail and Kill |
KnebIis (#165147) | 6.04.2009, 09:44 |
nesouhlasím!!! je to ta nevetší svinárna bombardovat pro radost!!! Dost hráčů pak k vuli tomu zničí bud už uplne zem protože neunese že má vybombeno 60% území ... Webgame je hra aby sme zabily nudu aby nás potešila... tak na co delat svinstva a likvidovat si zeme bombením !!!??? Já osobne nebombarduji jen když je vysoká spokojenost tak si dám tech 6 náletů |
Hugo de Moravia (#44145) | 6.04.2009, 09:41 |
článek celkem ok, za dva, snad jen místo letopočtů by byly lepší čísla věků :) kip: no chápu, že chtěli oslabit fundy, případně dikty a přes základny to je nejlepší způsob bez výrazného zásahu do wg...s tou logikou hypotetických útoků by si mohl namítat taky dost imaginární týlování, kde se snižuje připravenost o xxx procent například... Jiriss: zas tak mimo není - už jsem hodně hráčů viděl ohánět se tím, že na něj už nalétával jiný člen aliance a má se to počítat dohromady... |
kip (#77853) | 6.04.2009, 09:04 |
nekdo to tu uz psal a ja to pisu furt a vsude... takticky nalet je NEJNESMYSLNEJSI utok na wg. proc? behem utoku prichazite pouze o bunkry a stihy, coz je v poradku, ale pokud je utok uspesny, tak v tech zakladnach jsou snad nejaci vojaci k obsluze, mozna i agenti. jelikoz vojaci a agenti nechcipaji, tak jsou zakladny opustene. to je logicke, ne? a ted si predstavte fiktivni situaci, ze nad nasim uzemim proleti polska stihacka a v opustenem vojenskem prostoru zboura stary nepotrebny barak. co to udela s vasi spokojenosti? nebudu sice spokojeny, ze tady litaji cizi stihy, ale na druhou stranu to usetri penize z kapes danovych poplatniku, kteri by jinak demolici zaplatili tim chci rict tedy to, ze spoko za zbourani stare nepotrebne a opustene zakladny se snizi asi jen tezko vic, nez kdyz na nase uzemi nekdo vtrhne tanky nebo vojaky. takticky nalet tedy ano, ale musi nicit i dalsi jednotky pri uspechu. videl bych to na vojaky a agenty... do te doby je to nejhorsi utok ve hre a radeji budu bombit. |
cervené.lízátko (#198038) | 6.04.2009, 08:43 |
souhlasim ikdyz neznam |
krutasko (#313590) | 6.04.2009, 01:26 |
Kto alebo co je to ten sifilis???:) |
Jiriss (#47283) | 6.04.2009, 00:51 |
nalet je super utok,rozhodne zaplnena mezera ve hre...za tech par veku uz se to krasne ukazalo, je to ucinne hlavne na nahumkovane landy, kde by se dalo chytat jen pomoci epidemii nebo podobnych zalezitosti v nadmernym mnozstvi je to ale prasarna, stahovat spoko nekam na 60-70%,to je uz dost lamerina,to staveni pak neni nic prijemnyho a je to celkem srovnatelny s bombingem...navic kdyz clovek dodelava zakladny,tak prichazi o kola kdy efektivnejc hleda ufo omezeni 4-5x/24 jezdime,ale chapem ho trochu jinak...od utocnika muze jit na kazdou zem 4x nalet/24 hod, bez ohledu na utoky ostatnich...co je mi do nich? ;)divna interpretace sifilis,nic ve zlem :D |
krutej šerif (#320172) | 6.04.2009, 00:18 |
peknej clanek... |
fuji00 (#380564) | 5.04.2009, 23:52 |
co se týče obsahu a náplně článku, ten je vynikající. ty tabulky jsem si představoval přesně takhle, takže taky ale... ale. sifilis hraje v bumbum, takže nemá důvod používat taktický nálet, když bombení je nápln většiny odehrávky výběr hráče mohl být lepší. chtělo to zeptat se nějakého starého hráče, který wg hraje dlouho, aby mohl porovnat útoky stíhačkama ve všech modifikacích. někdo, kdo by se mohl podělit o zkušenosti. myslím, že to by článek pozvedlo o stupen výše. co se týče formátu, opět mám výhrady. počet barev je dostačující, ale bílá strašně pere do očí a ty jí máš polovinu článku. vynahrazuje to čtivost a rozporuplnost názorů na tuto jednotku. takže dávám 2 a jen tak dál |
Kosakk (#316340) | 5.04.2009, 23:41 |
Filtr Pošta :BB:. Tullamore Dew(#4416)[BumBum] - Promo16 31.03. 18:23 Označit? Zaútoč a vybombím tě Proč sis vybral zrovna hráče Sifilis, když by se našli osoby povolanější, např. Schmutzka :o)) ? Není to protěžování aliance BumBum? Jinak článek za 2 :c)) |
Dr.Memphisto (#327437) | 5.04.2009, 23:41 |
Sifilis ma pravdu... BOMBING 4EVA |
rotrdam (#79650) | 5.04.2009, 23:36 |
Jo, pujdem to všechno z inflirtovat... |
VargVikernes (#143580) | 5.04.2009, 23:02 |
Temundzin (#182357) 5.04.2009, 22:42 Je hezký, že má sifilis hodně odbombeno, ale dokud bude mít fetišistickou radost z bombení ostatních hráčů, tak je to trouba, jehož názor mě nezajímá:D.......nj je to tak a kdo to je ten sifilis?? |
ABC99 (#31215) | 5.04.2009, 22:58 |
ja chci vrtulniky ty by měli ničíci efekt na stíhačky a budovy by mohli bejt este protiletecke kanony a nejenom bunkry :D |
kvasiva (#95872) | 5.04.2009, 22:53 |
pekny jen tak dal :D a se sifilisem souhlasim :) |
Temundzin (#182357) | 5.04.2009, 22:42 |
Je hezký, že má sifilis hodně odbombeno, ale dokud bude mít fetišistickou radost z bombení ostatních hráčů, tak je to trouba, jehož názor mě nezajímá:D A jinak tn je fajn útok |
SiR KoufaR (#180951) | 5.04.2009, 22:38 |
nesnasim stihacky :-D |
popravci (#122085) | 5.04.2009, 22:31 |
hlavne nejvetsi blbost ty pravidla jako max 5neceho/24hodin...za to bych hned bombil nebo sabotoval. Asi vyhlasim valku fundakum a napisu bez partyzanu, nebo robokratoj bez mechovani a bombeni. Me napada ze zalozim pristi vek ali ktera bude bombit ali ktery budou mit neco takovyho ve zprave |
Karamelkiss (#319146) | 5.04.2009, 22:21 |
stíhačkám bych dal při bombardování náhodné procento na zničení armády od 0-10% army.. protože když bombardujou...tak v kasárnách budou určitě vojáci bo mechy...nebo jiné jednotky..aa bylo by to mnohem zábavnější kdyby nešlo ničit tanky jen jednim útokem bo vojáky všechno je stejný chce to nějaké změny ve hře..) |
Lord IVCO (#312919) | 5.04.2009, 22:20 |
no takze clanok nic moc nie zo stylistickeho hladiska ale z obsahoveho,pod pojmom stihacky si vacsina vybavi bombenie,takticky nalet je tak 5% odvar z bombenia a uplna strata kol,max ked ma protivnik 150 spoko a chcem mu ju dat dole ked to rozviedke ide na extremnu tak uz ten takticky pouzijem. Ak utok bombenie ostane tak ako je tak webgame bude nakonci kazdeho veku pripominat tazkych skilerov co si budu nadavat do posty a bombit si 1000 km pri 150t presu good bye experience |
Diesi (#303831) | 5.04.2009, 22:14 |
Já chci lodě :-D Doufám že uměj bombit :-D |
ristle (#156065) | 5.04.2009, 22:09 |
stylistika priemerna, nic zaujimave. Ocenil by som keby tento clanok pisal radsej martin burant. Ten mal lepsiu stylistiku, a kazdy clanok vedel nejako okorenit. Prinasal kontroverznost a vdaka nemu dostali noviny novy rozmer, jeho clanky sa najviac citali a viedli sa okolo nich kontroverzne diskusie. Proste to malo stavu. Skoda ze martin uz nieje redaktor |
Aeon Craft (#371650) | 5.04.2009, 22:05 |
V pohode... |
Joe091 (#308143) | 5.04.2009, 21:59 |
Hlavně když potom přibívají nahoře v rohu ty krasné obaláčky s pláčem oběti :-D. Stává se, najděte chybu přibývají, ale jinak článek akurát, na mě moc dlouhý |
Yamian (#312451) | 5.04.2009, 21:57 |
"tchyně", nikoli "tchýně" ... jistě uznáte, že si malé ohlédnutí zaslouží ... (čárka před "že") |
MatkoFaka (#298681) | 5.04.2009, 21:56 |
Sifilis :DD |
Ivosh (#140785) | 5.04.2009, 21:49 |
nejprve se objevil návrh zavést novou jednotku lodě uaaa :DDD |
MAFline (#171918) | 5.04.2009, 21:41 |
cranberiss (#163859) | 5.04.2009, 21:41 |
heh sifilis, zdravím :))) ... článek ujde |
hamilkar6 (#383344) | 5.04.2009, 21:38 |
No k tomu sifilovi. Uplne s**t na zadosti (pozadavky,pravidla) aliance mi nepripada jako nejlepsi taktika. Prece jenom bombing je zabava jednostrana. A 20 bombingu... doplnte si sami |
Napravený (#289803) | 5.04.2009, 21:38 |
Nálet hojně využívám...5/24-nesmysl, ale když někdo chce, občas polevím. Ovšem pouze výměnou za saboty 5/24 :) |
Martin Burant (#229307) | 5.04.2009, 21:37 |
popadinec: Taky si říkám, že bych to napsal líp Ne, jinak ten článek jde. Za 2 |