Zde v historii WG nalezneš dějiny WG, přehled o významných událostech, které se ve hře udály.
Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG
Pokroky 3/3 - pokroky technologické (T) |
|||||||||||||||||||||||||||
Tento článek byl publikován 00:00, 19.12.2008 hráčem Adolfek(#21070) ke 51. věku. Byl již přečten 1780x, 16 komentářů, průměrná známka 1.5 |
|||||||||||||||||||||||||||
Dnešním článkem uzavřeme seriál o pokrocích - dnes se budeme věnovat pokrokům technologickým, ukážeme si několik fakt o pokrocích v číslech a po delší době je zde i možnost hlasovat v tématických anketách. | |||||||||||||||||||||||||||
Vývoj technologických pokroků
Do 38. věku byly technologickým pokrokem ještě Fúzní elektrárny. Poté se změnily na pokrok Konstrukční. Na K pokrok se změnily z toho důvodu, že WG hrálo mnoho hráčů (přes 30.000). Pokrok se pak stal velmi rychle levným, takže jeho vynalezení bylo podstatně jednodušší. Nastalo by tak riziko, že energie by měla mnohem nižší reálnou hodnotu. Pokroky v číslech Při zrodu pokroků činil počet pokroků celkem 20. Z toho 6 bylo konstrukčních, 9 společenských a 5 technologických. Dnes činí počet pokroků celkem 31. Z toho 11 je konstrukčních, 15 společenských a 5 technologických. 2 pokroky se postupem času zrušily. (biodómy, kartel) 9 pokroků nikdy nezměnilo své parametry, tzn. jejich vlastnosti zůstaly stejné jako při jejich prvním zavedení pokroku do hry. Pokroky prošly celkem 56 změnami. Z toho 15 změn připadá na konstrukční pokroky, 34 změn na pokroky společenské a 7 na technologické. Nejvíce změnami, celkem sedmi, prošly pokroky Pacifismus a Fúzní elektrárny. Ankety Máte-li nějaké připomínky, upřesnění nebo konkrétní nápad o jakém tématu byste si chtěli v budoucnosti přečíst, pište do pošty Adolfek (historik). |
lord.bazant (#370723) | 30.01.2009, 18:34 |
fajn článek, a vůbec mi nevadí, že pokroky můžou mít všichni stejný. celkový země stejný mít nebudou jako např v jinejch hrách typu bitefight, gladiatus, ..... webgame je prostě nejlepší a tak to doufám zůstane (i když bezdůvodný ničení po 5ti bombení je pěkně chabý, hlavně když ostatní útoky dou bez problému 1000x, to asi ničení neni, radši hlínu zastavim než o ní přijít žj ne?) paroubek je kokot |
Romel01 (#334577) | 22.12.2008, 16:18 |
SUPR ČLANEK, NESOUHLASIM S CENOU FUZ, JAKO CENA JE DOBRÁ ALE PLNO VECI SE K TOMU MUSI UROBIT ENŽ SE TO MUŽE, NA JIDLO ČLOVĚK NAEXPI GENA A JE TO, NEVIM MNO |
Hugo de Moravia (#44145) | 21.12.2008, 21:58 |
článek kratší, ale víc se z toho vytřískat asi nedalo - práce odvedená dobře, jako vždy... biodómy se zrušily, ale i přes farmáře jsou producenti jídla oproti energetikům zvýhodnění. Už několik věků pozoruju, jak jsou ceny jídla vysoko - poslední dva týdny klesnou, ale doby, kdy bylo i jídlo za osm babek bez problémů jsou pryč... |
ristle (#156065) | 21.12.2008, 18:43 |
Griston Alhay (#2235) mam podobny nazor ale nema to zmysel, na veteran fore sa docitas: "to by byl prilisny zasah do hry" alebo sa nedocitas vobec nic |
Nnet (#262369) | 20.12.2008, 16:03 |
Ano zavedl bych více pokroků... takto má každý to samé.. něco jako třeba Intelinengtní zbraně... pokrok jen pro technokraty pridaval by bonusy do utoky i obrany ale byl by drahy (20K automatizace a 25K sila zbrani) nebo Hypermarkety produkce penez + procent podle poctu obyvatel a vyzsi spoko.. nebo tak neco napady novinky at se hra ozivi... nebo pokroky ktere by byly levnejsi jen pokud by je mel nekdo z aliance jinak by mely zakladni cenu.. atd |
i hate web (#298445) | 20.12.2008, 10:45 |
mesicna zakladna by mala stat menej |
Griston Alhay (#2235) | 19.12.2008, 20:21 |
ceny sou přiměřený, ale kdyby hrálo tak 2000 zemí max ... navíc je málo pokroků... každej chce to samý,... chce to víc stromů... jako je třeba stěžejní strom nanotechnologie, tak bych udělal další strom biotechnologie (a zavedl víc pokroků) zavedl nějaký medicinský pokroky,... víc počítačů,... a vůbec chybí tu něco jako hackování... taky je málo speciálních budov proč máme jen stavební firmy,... ??? trochu invence... vemte si, jak se na začátku přidávali vychytávky,.. furt bylo něco new,... pak najednou přišel spíďa,.. a od tý doby už se hra jen vylešťovala... ...přestaňte leštit a začněte myslet |
TNT125 (#182312) | 19.12.2008, 17:17 |
Dyt tam mas napsany proc se to vykompenzovalo prave takhle a pokrok se zrusil ty jelito... omg |
...wrNdzo... (#364534) | 19.12.2008, 12:20 |
biodom bol príjemným spestrením....co takto zaviesto ho zas ?! odstranit farmara a tak ...nejako to vykompenzovat :-)) |
Kum0r (#71715) | 19.12.2008, 10:17 |
jejda, mám pocit že 80% informací si můžu přečíst v helpu.... jediné co jsem se dověděl opravdu nového (co ani v helpu není) že skoro všechny pokroky jsou z 9. věku... |
.Joker. (#369917) | 19.12.2008, 01:12 |
Lugovoj - ten stav platil opravdu jen kratkou chvili, v tom 9. veku byl ten historicky prvni pokrok zaveden pouze na testovaci bazi. Ujal se, takze se ty navazujici pokroky zacaly zavadet opravdu v nepatrnem casovem rozpeti, nekolika malo dnu, takze si myslim ze to neni podstatne ve clanku zminovat. Tech nekolik malo dnu slo o testovani funkcnosti pokroku hraci, protoze testeri jeste v te dobe neexistovali. To, ze byla potreba nanotechnologie, uz je oficialni verze ktera nabyla platnosti kdyz se zjistilo ze pokroky budou fungovat tak, jak maji :). Adolfek |
Lugovoj (#377034) | 19.12.2008, 00:56 |
Podmínky pro vynalezení Nanotechnologie Podmínky se dodnes nezměnily Produkce mechů byl historicky úplně první pokrok implementovaný do hry. Ostatní se začaly postupně objevovat ve stejném věku. neco mi nesedi, nemel by byt prvni pokrok nanaotechnologie? a nebo se podminky zmenili:) |
World Wanted (#367198) | 19.12.2008, 00:50 |
pěkný článek, a i celkově, téma Pokroky se mi moc líbilo:-), není debat, za 1:-) |
pištík (#250935) | 19.12.2008, 00:28 |
je to fakt super článok....zas nieco nove |
Pán mouchy (#355124) | 19.12.2008, 00:23 |
díky za článek ad anketa: u některých pokroků je cena tak nízká, že se jejich vynalezení považuje prakticky za samozřejmost, takže jsou vlastně zbytečný (je to případ zejména technologickejch - například pokuď se budu hnát za vynalezením produkce mechů a investuju do nich spoustu technologií, tak sice získám výhodu, ale jenom na velmi krátkej čas), resp. přidávaj do hry jenom velmi strategickejch možností - hra je tim zajímavější, čim víc co nejrozdílnějších cest může vézt k úspěchu, ne tim, že maj všichni skoro stejný země. Když zvládnu za věk vyrobit třeba pět pokroků, tak si musim mnohem víc vybírat (a mám víc možností který), než když jich udělám patnáct. |
Uaah (#107584) | 19.12.2008, 00:14 |
ha pěknej článek...a jsem první |