Novinky ve hře

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG


Přihlásit se k odběru RSS feedu

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 nejstarší ->


27.09.2004
Novinka ve hře
Alpaka
WG1 verze 23.02
Pravidla:
-Neúspěšné normální útoky také trochu zvýší sesvačenost (už to tak dříve bylo)
-Operace rozvedky přibývají každé 3. kolo, ale celkem obdržené a ne každé 3. kolo obdržené při
aktuálním vstupu do Pracovny.
-Změny limitů cen na světovém trhu: Vojáci minimálně za 90$ (dřívějších 100$ už často omezovalo), technologie maximálně 1500$.
-Pokud dotujete připravenost a armáda je už připravená z 98% a více, tak armáda dělá vojenské přehlídky, což zvyšuje spokojenost.

Prostředí:
-Rozvědka: Těsně Po provedení operace zůstává vše vybráno (i druh operace), jde tedy udělat stejnou operaci ihned znovu bez klikání
-Gold hráči: Rozšířená lišta. Jsou v ní navíc vidět jednotky (v tísících), uložená kola, odehraná kola, spokojenost (smajlíkem), připravenost (pokud je menší, než 100%), počet operací rozvědky (pokud je menší, než 25) a počty útoků a varování rozvědky. Červený vykřičník tedy znamená útoky na vás. Žlutý vykřičník ukazuje útoky rozvědky, ale nově také útoky na vaše spojence! Nyní je tato lišta pro všechny Gold hráče nastavena automaticky. Dejte ji šanci a pokud budete i potom chtít možnost vybrat si lištu, přidělám ji.
-Gold hráči: Nová stránka Detaily druhé země
-Podstránka duely je v menu Žebříček

Dále bylo opraveno asi 10 menších chyb a překlepů a provedeny nějaké kosmetické změny.

V nejbližších dnech:
Bezdůvodné ničení bude hlídat systém a nepovolí vám ho. Budete tedy moci válčit vždy bez strachu z antimul?áků.
Opravy dalších chyb a práce na zrychlování programu.

Reakce na novinky mi prosím nepište do pošty, ale diskuze o nich na Tematickém fóru a chyby na Chybovém fóru.
16.09.2004
Novinka ve hře
Alpaka
Novinky: U přehledů válek aliancí je vidět, jaká strana ji vyhlásila.
Nová stránka Trh/Embargo, na které máte vysvětleno, jak Embargo funguje.
Začínají konečně pracovat Prognostici. Dovolená - Alpaka (17.-22.9.)
10.09.2004
Novinka ve hře
Alpaka
Věk skončil. Nejlepší zemí se stala ...zruším ta(#4267) - onlytwo [Z1] (7.8M prestiže) a aliancí [PIG] perverse independent gamers (38.9M prestiže). Výsledky všech se dozvíte v dalším věku.

Mimo soutěž se mezihrou. Bude probíhat od pátku 21h do neděle 17h. (1320 herních kol)

Boj o přežití lidstva
Vychází se ze stavu na konci věku. K zemi se přiblížila kosmická loď s několika tisíci mocichtivými mimozemš?any. Tito mimozemš?ané podplatili 30 vlád. Každá z těchto zemí (všechny země jsou nadále hrány hráči, ne počítačem) se stala základem mimozemské civilizace. Každá z nich se snaží ovládnout zemi. Pokud země, která je členem mimozemské civilizace dobyje lidskou zemi a má více obyvatel, ta se stane navždy příslušníkem této civilizace a pomáhá dále v jejím šíření.
Cílem je pro lidi zachování převahy lidí na světě a každá ze stran mimozemš?anů se snaží být na Zemi co nejmocnější - tedy získat co nejvyšší prestiž.

Pravidla mezihry jsou zde: http://www.webgame.cz/wg/vyvoj/mezihra23.htm
08.09.2004
Novinka ve hře
Alpaka

Vítejte v 24. věku virtuálního světa Webgame.

Změny v pravidlech do tohoto věku:

  • Embargo: Země OSN mají právo čas od času hlasovat pro nebo proti uvalení embarga na nějakou zemi. Pokud je toto embargo schváleno, má tato země dočasně vyšší daně na trhu (jelikož musí nakupovat přes prostředníky na černém trhu). Umožní více diplomacie a prosazování zájmů jinak, než silou. Bude ještě dovysvětleno.
  • Války: Válka jde zrušit bez postihu do 1h po vyhlášení, pokud neproběhly žádné útoky (pro případ dohody či omylu). Každé vyhlášení války aliancí sníží spokojenost jejích zemí jednorázově (zase se vrátí při odehrávce) o 2% + 2% za každou další jí vyhlášenou válku.
  • Zisky: Mírné snížení zisků území ve válce (aby pozemky měly větší cenu), větší snížení u právě vyhlášených válek (aby nebyly tak výhodné přepady).
  • Produkce mechů: Na produkci mechů má technologie Automatizace továren dvojnásobný vliv. Např. Automatizace s efektem 180% zdvihne produkci všech jednotek o +80% ale mechů dokonce o 2x +80% = +160%. Základní cena mechu je 21 dílů (Komunismus 25 dílů). Můžete si spočítat, že stejné produkce jako dříve dosáhnete při Automatizaci továren 165%.
  • Zvýšení zisků zkušeností při válčení větších armád.
  • V Rekordech vidíte i žebříček v produkci továren a kasáren.
  • Diktatura: -20% produkce technologií (dříve -10%)
  • Pokrok Pacifismus se nyní vylučuje s Vojenským státem. Přestává se vylučovat s Vojenskou akademií.
  • "Zelenání" dobytých zemí (obnovení velkých územních zisků ze země) je 1% každé 2h, místo každou 1h.
  • Byly také udělány menší změny ve fórech, prosím pište na ně jen, co tam patří (na Světové můžete "cokoliv"). V novém Tematickém fóru budou moderátoři vyhlašovat o čem se bude kecat, můžete jim dávat podněty.
  • V anketě bude rozhodnuto umožnění infiltrace generálů, zboží na trhu a peněz, jídla a energie v zemi. A také pravidla pro velké bezalianční země.

Je po prázdninách. Celoroční limit na kola bude 140+200 (3,5 dne). Základní počet vstupenek do par?áka je opět 10.

Přejeme vám pěknou hru.

05.09.2004
Oznámení
Alpaka
Učitelé nováčků dostali odměnu za vyučování.
(Každý nováček dostane při založení země 2 náhodné zkušené učitele. Jinak žáka získat nelze.)
26.08.2004
Oznámení
Alpaka
- V pátek 27.8. v 12.00 půjde těm, kteří mají dost Androidů, udělat revoluce na Robokracii.
- V pondělí 30.8. večer bude snížen limit na kola z 160+340 na standardních 140+240.
20.08.2004
Oznámení
Alpaka
Některé aliance nasbíraly díky výpadku neprávem fake war (během výpadku nebyly útoky a tak válka vypadala pro systém jako neaktivní). O víkendu budou proto tyto zmýlené záznamy smazány.
20.08.2004
Oznámení
Alpaka
V sobotu po obědě vám budou jednorázově přidány kola, o která jste přišli během výpadku.
Limit kol bude zvednut na 160+340 a dostanete tolik kol, abyste na tom byli stejně dobře, jako nejlepší země. Můžete dostat ale maximálně 300 kol.
Ter Leeloo - dovolená do 29.8.
17.08.2004
Novinka ve hře
Alpaka
Omlouváme se za výpadek serveru (systémová závada), běží znovu od úterý 13:00.
Hra pokračuje normálně dále. Všichni mají nyní plná kola. Kola budou dodána (i na několikrát) tak, že vám budou dodána kola, až do výše hráče s nejvíce odehranými koly (ale maximálně +300 kol).
Zítra končí dohled nad hrou Ter Leeloo, a od čtvrtka začínám já, Alpaka.
30.07.2004
Novinka ve hře
Alpaka
Konec věku nastává v pátek v 20 hodin.
Nový věk začíná v pondělí 2.8. v poledne.
Jako vždy bude trvat 6 týdnů. Bude stejně jako v tomto věku prázdninový vyšší počet uložených kol (140+240) a vstupenek do země par?áka (15). Země založené do čtvrtečního poledne tak neztratí žádná kola.


Změny do příštího věku: - Válka jde vyhlásit alianci s prestiží 80-200% naší prestiže (dříve 80-300%)
- Penalizace za časté krycí války (fake war) a neaktivní války. Tyto války se
sčítají. Za 1. a 2. systémem zrušenou válku není postih. Od 3. takové zrušené války ubyde 2% všech zkušeností země (u generálů, armády i na hodnost), u 4. války -4% zkušeností, u 5. -6% zkušeností atd...
- Bezalianční nad 5000km2 mají +25% výše žoldů a postih -25% na útok. Pokud ale útočí na prestižnějšího bezaliančního, postih na útok nemají žádný.
- Statistika Generální štáb už nebude existovat v současné podobě. Bude nahrazena žebříčkem podle vojenské síly (přesně to bude ještě řečeno) nebo úplně zrušena. Omlouváme se, ale na nutnosti tohoto kroku se nás všech 10 shodlo.
- Generál Stavitel staví jen 5 budov/kolo místo 8mi.

Tentokrát nebudete zavaleni velkým množstvím změn. 10 adminů se shodlo téměř jednohlasně jen na několika výše uvedených potřebných změnách. Jde hlavně o vyváženost hry a odstranění jevů, které většině hráčů vadí (zkušenosti mají být jen prostředek k dosažení prestiže, ne cíl; bezalianční by neměli mít tak lehké setrvání na špici žebříčku; měl by se snížit počet probíhajících válek)

To, že je méně změn do dalšího věku, nám umožní pracovat na zkvalitnění už hotového a na naprogramování věcí, které na to už dlouho čekají.
16.07.2004
Novinka ve hře
Alpaka
Dnes v pátek v 12h uplynulo 25 dní od začátku věku: Kdo má dostatek androidů, může udělat revoluci na Robokracii.
Hlavní admin je nyní Ter Leeloo (#2), jemu pište problémy, s kterými vám nepomůžou nápovědy, moderátoři nebo antimulti.
Alpaka dovolená 19.7.-23.7.
Cyberjack dovolená do odvolání.
Novinka: Vyhlazovací útok už ničí zboží na trhu, tak pozor na skrývání jednotek, abyste o ně nepřišli.
03.07.2004

Pro vsechny
Nezapominejete ze kdyz mate rozvojovou zemi tak mate -20 do utoku.
03.07.2004
Novinka ve hře
Webgame pokračuje celé prázdniny. Jak jste si všimli podle rychlosti, Webgame jede na obou serverech najednou.
Červenec a srpen platí zvýšení uložených kol: 140 + 240.
Válečníkům připomínám: Pokud máte malou prestiž, dostáváte za útoky méně zkušeností, i když jdou na silnější země.
Dovolené adminů:
Alpaka (3.-9.7.)
Ter Leeloo (2.-6.7.)
Hlavním administrátorem je nyní Cyberjack (#3).
28.06.2004

Webgame odteď konečně jede na obou serverech najednou
Hra je o poznání rychlejší. Snad nám to dlouho vydrží. Budeme na tom pracovat.
Díky za podporu.
21.06.2004
Novinka ve hře
Další změny do dalšího věku byly vyhlášeny (zatím to je ze změn pravidel vše).
Všechny je vidíte v Pracovna/Vývoj.
Mezihra poběží do 9.00 - 9.30. Vítěž vyhlášen bude, ale o nic se nehrálo. Nový věk: Logovat se mohou od 11.00 Gold a Silver, od 12.00 už všichni. Kol budou mít všichni stejně.
19.06.2004
Novinka ve hře
NOVÝ VĚK ZAČNE TOTO PONDĚLÍ (21.6.) v 12:00
Změny pravidel si můžete přečíst v Pracovna/Vývoj WG/Budoucnost
Mezihra bude pokračovat tak dlouho jak to jen půjde. V novém věku se jen zalogujte, bude vám nabídnuto vytvoření země. Všichni začínají se stejnými šancemi na 200km2.

Počet kol zůstává na nyní standardních 140+200. O letních školních prázdninách bude 140+240 (4 dny nemusíte hrát).
Počet vstupenek do par?áka bude díky prázdninám bude tento věk 15 místo 10ti.
12.06.2004
Oznámení
Začátek dalšího věku...
... nebude s velkou pravděpodobností už v pondělí. O začátku věku se dozvíte minimálně 36 hodin předem. Země zaregistrované v prvních 3,5 dnech nepřijdou o žádná kola. Většina změn do dalšího věku je napsána v menu Pracovna/Vývoj WG/Budoucnost.
Nový server je už koupen, sestaven, nainstalována základní verze Linuxu, napojen na páteřní linku. Probíhají další instalace software a konfigurace na velký výkon.
Zbývá na něm ale pořád nějaká práce a potom přijde na řadu starý (tento) server, který se musí přeinstalovat a připravit na spolupráci s novým.
O průběhu vás budeme informovat.
05.06.2004
Oznámení
Alpaka
Kdo se stane hráčem Gold nebo Silver na 2 věky v mezihře, platí mu bonusy na celou tuto mezihru i další 2 věky a mezihry po nich následující.
Omlouvám se, že teď nečtu poštu, vyberu v neděli večer.
04.06.2004
Novinka ve hře
Alpaka
Konec věku byl v pátek v 21.00. Výsledky byly započítány do historických žebříčků. Budeme pokračovat mezihrou od 23.00. Její pravidla jsou níže.
Nový věk začne, až bude připraven a otestován nový server. Je už několik dní koupený, přivezou ho až v pondělí. Záměr je spustit nový věk v pondělí 14.6.. Snad se nám to povede. Webgame bude samozřejmě běžet i o prázdninách.
Gold hráči - Půjčky - půjčovat šlo až do konce, a ne nejdéle 4 dny před koncem, jak bylo uvedeno. Proto bude mít někdo na konci věku nesplacené peníze. Banka si proto vezme 1 prestiž z celkového výsledku za každých 130$, které jste nesplatili.
04.06.2004
Novinka ve hře
Alpaka
Mezihra "Čím větší, tím lepší":
Mezihra je tu kvůli tomu, že budeme přeinstalovávat nový i starý server. Začne na starém serveru, během toho se bude připravovat nový server. Potom bude nějaký výpadek (přeinstalujeme starý server a spojíme oba servery spolu) a mezihra bude pokračovat na novém serveru. Když poběži vše ok, spustí se nový věk (o tom se dozvíte nejméně 24h dopředu).
Mezihra začíná v pátek 4.6. v 23.00, čas jejího konce není jistý. Proto se ani o nic nehraje. Jen pro pobavení. Pravidla (podvádění a spol.) ale platí normálně.

Pravidla Mezihry:
Vychází se z pravidel a částečně i stavu minulého věku.
Všichni dostanou stejně velké mírně rozvinuté země bez generálů v Anarchii. Všichni tedy začínají stejně. Aliance budou takové, jako byly na konci normálního věku. Přestupy mezi aliancemi jsou povoleny.
Produkce všeho dvojnásobná.
Spotřeba je mnohem větší: 3x žoldy, 2x spotřeba jídla a energie.

(nebude tedy těžké armádu vytvořit, ale uživit jí, proto bude velmi důležitá rozloha).
Daň na trhu je 10%
Mantinely cen na světovém trhu jsou širší. Při startu jsou na trhu velké balíky za maximální cenu.
Feudalismus nemá bonus nižší ztráty území při neúspěšné obraně. Technokracie má +15% maximální efekt vojenských technologií. Republika má +30% produkce peněz. Robokracie a Utopie prakticky nejsou možné.
Za 1km2 je 45 prestiže (místo 15). 250$ je 1 prestiž. (třikrát, resp. dvakrát větší prestiž)
Pokroky jsou tak levné, jako by byly na světě úplně běžné (jejich cena už dále neklesá) Dostali jste +3 vstupenky do par?áka, pokud máte nějakého aktivního.

Přeju pěknou hru a zemi tak velkou, že ji za den autem celou nepřejedete.

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 nejstarší ->