Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG
11.04.2005 Novinka ve hře Alpaka | Novinka: Při odehrání kol v zemi může občas nastat (průměrně každých 50 kol) nějaká pozitivní nebo negativní událost. Uvidíte sami jaké. |
11.04.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Vítáme vás v 28. věku Změny v pravidlech do tohoto věku Vlády Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší) Pokroky Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii Lidský genom - poloviční cena Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení) Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže: od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny Ostatní Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt) Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií. Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut. 4 pokročilé pokroky, které vám může dát jedině objevená mimozemská civilizace. Jaké to budou se nechte překvapit až ve hře. Buď je dostanete, nebo je uvidíte v Infiltraci vědeckých center. S prestiží mírně klesají relativní ztráty a jsou vyšší zkušenosti (za každý 1M prestiže -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností). Nové pokroky Protiletecká obrana (K) předpoklad: - (jde postavit hned) základní cena: 10000 tech. Síla zbraní efekt: dvojnásobná obrana bunkru proti bombardování, +20% ztráty neprátelských stíhacek ve všech útocích, spotřebuje 2$/km2 za kolo Opevněné vojenské základny (K) předpoklad: - základní cena: 4000 tech Síla zbraní efekt: -50% vojenských základen zničeno při nočním tažení a zásahu konvenční raketou Nejvyšší budova světa (K-) předpoklad: Mezinárodní spolupráce základní cena: 4000000 dolarů efekt: Nejvyšší budova (výška 500m) světa zvedne zemi příjmy o 30%. Pokud je překonána, stává se z ní Bývalá nejvyšší budova světa a zvedná příjmy jen o 10%. Každá další budova je o 2m vyšší a o 50k$ dražší. Jde postavit vícekrát, efekt se nesčítá, ale máte bonus za nejvyšší budovu.´ Cenzura (S) předpoklad: AntiOSN základní cena: 4000 tech. Síla rozvědky efekt: Skryje hodnost a kartičky s vlastnostmi země před ostatními, +50% obrana proti infiltrací, -20% produkce peněz |
08.04.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Změny do dalšího věku, který začíná v pondělí 12h Mezihra končí v neděli 22h. V anketě o novince vyhrály dnes nové pokroky. Ty ještě nejsou uzavřeny - budou asi 3 normální a 3, které můžete dostat od UFO. Vlády Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší) Pokroky Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii Lidský genom - poloviční cena Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení) Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže: od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny Ostatní Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt) Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií. Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut. Toto jsou základní změny pravidel, nějaké mohou ještě přibýt. Zlepšení programu v komfortu, přehlednosti a spolehlivosti nepíšeme. Z mezihry bohužel nemůžeme použít v normálním věku Vědce - šlo by s nimi moc jednoduše podvádět (mul?áci atd.). Nižší ztráty a vyšší zisky zkušeností na 1 útok na vyšší prestiži se ale trochu promítne, ne takhle výrazně jako v zemihře, ale bude to oproti dřívějšku -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností za 1M prestiže. |
08.04.2005 Oznámení Alpaka |
Stránka s anketami - 2. kolo hlasovani o novinku a vysledky Změny do příštího věku budou oznámeny v pátek v 22h. |
07.04.2005 Oznámení Alpaka |
Výsledky anket
Novinka do příštího věku dle výběru hráčů : -> Nové pokroky 1084 -> Ekologie 1052 Strategické oblasti 1026 Národy 721 (2 nejlepší možnosti - Nové pokroky a Ekologie postupují do dalšího kola ankety, kde všichni svým hlasováním rozhodnou která z novinek bude v příštím věku. Počet členů v alianci : -> zachovat 10 členů na alianci 2599 zvýšit 1270 Hodnost země by byla viditelná až v rozvědce generálního štábu : -> ukazovat hodnosti v žebříčku 2191 ukazovat hodnosti v infiltraci gen. štábu 1512 Průzkum: Válek a útoků jsem měl poslední věk až moc, akorát nebo málo.: akorát 2041 až moc 970 málo 816 nehrál jsem 40 |
05.04.2005 Oznámení Alpaka |
Máme tu 4 ankety pro hráče, kteří se chtějí účastnit rozhodování o tom, jak bude Webgame vypadat. Ankety jsou následující: 1) Zvýšit počet členů v alianci? 2) Skrýt hodnost do infiltrace generálního štábu? 3) Průzkum: Máte válek moc nebo málo? 4) Vyberte nová pravidla do dalšího věku. Stránka s anketami |
04.04.2005 Oznámení Alpaka |
Výsledky 1. části mezihry, minulého věku a předminulého věku: Země: 27. věk mezihra 1. část 27. věk 26. věk Aliance: 27. věk mezihra 1. část 27. věk 26. věk |
03.04.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Začala druhá mezihra. Mezihra bude pokračovat druhou polovinou, kdy přibudou nová pravidla speciálně pro tuto mezihru. Rozhodli jsme se mezihru ještě prodloužit, abysme mohli udělat větší změny a zlepšení ve hře. Nyní také dostanete vy slovo v anketách. Do dalšího věku také přibyde 1 větší novinka. O té rozhodnete v anketě od úterý do středy z 4 možných variant. Časový harmonogram: neděle 3.4. 22h: konec první mezihry ("Konjunktura"), zveřejnění top 40 zemí a aliancí dle prestiže. Hned se pokračuje druhou polovinou mezihry. Země se vůbec nemění, jen pokračují. Do hry přicházejí vědci a začínají platit navíc pravidla kolem vědců (viz níže). neděle 10.4. 22h: konec druhé části mezihry ("Vědci"). pondělí 11.4. 12h: Začátek 28. věku. Bude to klasický věk o délce 6 týdnů. Pravidla mezihry "Vědci" Příchod vědců: Na začátku mezihry přijde do hry 2000 vědců. Budou náhodně rozděleni do zemí, které odehrály alespoň 600 kol. Vědec se dále narodí v zemi každých 500-150 kol (dle počtu laboratoří, počtu technologií). Efekt vědců: Každý vědec zvýší maximální efekt všech technologií. Prvních 5 vědců každý +10%, další jen +5%. (Př.: Technologie Obchod má normálně max efekt 200%, s 3 vědci bude mít 230%, s 10 vědci 275% efekt). Kradení vědců: Vědci jdou ukrást z jiné země úspěšným normálním (dobyvačný, loupeživý, ničící) útokem (1-3 vědci) nebo rozvědkou starou Operací infiltrovat vědecká centra, která navíc krade vědce (nebezpečnost zvýšena na 4). Při ukradnutí je 25% šance, že se vědec zasebevraždí. Počet vědců v zemi bude vidět v Infiltraci rozvědky. Jinak druhá mezihra vychází ze stavu na konci první mezihry - stejné země, stejná pravidla jen tato jsou přidána. bude zajímavá podívaná. Každý dostává navíc 3 vstupenky do par?áka. Hraje se o nejprestižnější alianci a zemi. Válčení se zvýšenými zkušenostmi a sníženými ztrátamy na velkých prestižích (a navíc o vědce) |
30.03.2005 Oznámení Siringa |
stále upozorňujeme hráče, aby neklikali na odkazy, které neznají. V případě problémů, které tyto odkazy způsobí nelze žádat náhrada. Siringa |
26.03.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Pravidla právě probíhající mezihry Mezihra poběží od soboty 26.3. 12h do neděle 3.4. 20h. Změny pravidel pro mezihru: 1/ Země budou založené z minulého věku. Zůstavá název, aliance a spojenectví. Jinak budou země restartovány. Každý bude mít do začátku 4000km2, 200k prestiže a 150 kol. 2/ Kola se budou ukládat až do 180+280 a bude 120 kol denně. 3/ Zdvojnásobena veškerá produkce. 4/ Bonus na zisky zkušeností v bojích plynule roste s prestiží. +100% každých 1M prestiže (například 765k prestiže je +76.5% bonus na zisk zkušeností.) Navíc za každý 1M prestiže -10% ztráty jednotek v bojích, ale maximálně -50%. 5/ Máte všechny konstrukční a technologické pokroky kromě Fúzních elektráren na začátku mezihry vynalezené. Malé změny: Robokracie jde udělat v polovině mezihry Každý začína s 50% body na Utopii a s 20% prozkoumaného vesmíru. Vojenský stát jde udělat nehledě na to, kolik máte bodů na Utopii. Par?áctví také zůstavají, jen každý dostal +3 vstupenky. Dvojnásobnou produkcí je ovlivněna i produkce vojáků díky Svaté válce. Nově založené země začínají jako malé. Novinky do dalšího věku nyní ještě dohadujeme. |
22.03.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Věk končí v pátek večer Tento věk končí v pátek v 20h. Výsledky budou uloženy a započítány do historických žebříčků. Kola přibývají až do konce věku. Pozor na embarga, která by na vás mohla být udělena a zhoršit vám obchodování. Obrana je mít vysokou prestiž a nějaké hlasy vlastní nebo kamarádů v záloze. Nebo alespoň nakoupit dříve. Výplaty učitelům za nováčky ... budou v úterý v 22h. Měly být už v neděli, ale z technických důvodů je to posunuto. Alespoň dostanete o trochu více. Následujeme osmidenní mezihrou. Od soboty 12h začíná až do další neděle 3.4. 20h. Pravidla ještě nejsou hotová, dozvíte se o nich zde v příštích dnech. Každý si bude zakládat novou zemi, účet hráče (login a heslo) zůstavá. Nový věk začne s novým silným serverem Změny pravidel budou oznámeny ve čtvrtek večer. Po spuštění nového věku připravíme druhý svět, který bude s mírně pozměněnými pravidly jen pro Gold hráče. Nový věk začne, pokud vše půjde dobře, s dalším serverem. Rychlost a kapacita hry se tak výrazně zvýší. Nový server bude mít 2 procesory Intel Xeon 3.2GHz, 2 nebo dokonce 4GB RAM a disky s 10k otáčkami. Další informace očekávejte zde v Pracovně. |
13.03.2005 Oznámení Alpaka |
V neděli v 11h dosloužil zdroj ve starším z webgame serverů, podepsaly se na něm 2 roky nonstop provozu. Sehnali jsme ještě v neděli nový a vyměnili, takže od 23.30 se jede dál. Prodloužila se zásoba kol na 160+300, jinak se pokračuje normálně dál. V noci ze středy na čtvrtek se budou kola vracet zase na předchozích 140+240. |
20.02.2005 Novinka ve hře Altaran |
Kolik ma ktera aliance fake wars muzete zjisti na strance Konfikty/Fake War. Take je zde zebricek alianci ktere maji radi fake war a budou jen radi kdys jim nakou dalsi vyhlasite ;] Konecna pravidla fake war: 1)(rušení systémem) Fake war může vzniknout pokud válka trvá déle než 36h, za posledních 24h nebylo ani z jedné strany více než 5 úspěšných útoků a za celou válku padlo méně než 5*[počet členů vyhlašující aliance] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance. 2)(sami si rušíte válku) Fake war může vzniknout pokud padlo méně než 5*[počet členů vyhlašující aliance] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance. 3)(v obou případech)(systém může rušit až po 36 války) Pokud je limit 5*[počet členů vyhlašující ali] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance splnen a za posledních 24h nebylo ani z jedné strany více než 5 úspěšných útoků je válka označená za neaktivní. |
14.02.2005 Oznámení Siringa |
Je hotový žebříček hráčů a aliancí za minulý věk, historické žebříčky a je opraveno hodnoceni z předminulého věku:) |
14.02.2005 Oznámení Alpaka | Další novinka: Na alianční nástěnku lze opět psát v HTML. (Pozn.: Spouštění skriptů z nástěnky je ale systémem zakázáno) |
14.02.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Změny do dalšího věku byly už oznámeny před týdnem.
Dalších pár menších změn v pravidlech bude:
|
12.02.2005 Oznámení Siringa | Výběr nápověd.....Dnes jsem zahájila druhé kolo výběru na post nápovědy. Do prvního kola se přihlásilo 160 hráčů a vybráno bylo 32 hráčů do posledního kola. Vybraní hráči dostali další informace do pošty. Siringa |
11.02.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Hráči v anketě rozhodli, že zůstane zachován maximální počet členů v alianci: 10 zemí. Pro zachování hlasovalo 1393 hráčů (56.4%) Pro zvýšení hlasovalo 1077 hráčů (43.6%) Nové podobné hlasování může proběhnout na konci příštího věku. |
10.02.2005 Oznámení Alpaka |
Probíhá anketa o počtu členů v alianci. Necháme maximálně 10 členů nebo to zvýšíme?
Anketa |
08.02.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Pár herních novinek můžete očekávat příští věk. ZMĚNY V PRAVIDLECH |
<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 nejstarší ->