Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG
05.04.2005 Oznámení Alpaka |
Máme tu 4 ankety pro hráče, kteří se chtějí účastnit rozhodování o tom, jak bude Webgame vypadat. Ankety jsou následující: 1) Zvýšit počet členů v alianci? 2) Skrýt hodnost do infiltrace generálního štábu? 3) Průzkum: Máte válek moc nebo málo? 4) Vyberte nová pravidla do dalšího věku. Stránka s anketami |
04.04.2005 Oznámení Alpaka |
Výsledky 1. části mezihry, minulého věku a předminulého věku: Země: 27. věk mezihra 1. část 27. věk 26. věk Aliance: 27. věk mezihra 1. část 27. věk 26. věk |
03.04.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Začala druhá mezihra. Mezihra bude pokračovat druhou polovinou, kdy přibudou nová pravidla speciálně pro tuto mezihru. Rozhodli jsme se mezihru ještě prodloužit, abysme mohli udělat větší změny a zlepšení ve hře. Nyní také dostanete vy slovo v anketách. Do dalšího věku také přibyde 1 větší novinka. O té rozhodnete v anketě od úterý do středy z 4 možných variant. Časový harmonogram: neděle 3.4. 22h: konec první mezihry ("Konjunktura"), zveřejnění top 40 zemí a aliancí dle prestiže. Hned se pokračuje druhou polovinou mezihry. Země se vůbec nemění, jen pokračují. Do hry přicházejí vědci a začínají platit navíc pravidla kolem vědců (viz níže). neděle 10.4. 22h: konec druhé části mezihry ("Vědci"). pondělí 11.4. 12h: Začátek 28. věku. Bude to klasický věk o délce 6 týdnů. Pravidla mezihry "Vědci" Příchod vědců: Na začátku mezihry přijde do hry 2000 vědců. Budou náhodně rozděleni do zemí, které odehrály alespoň 600 kol. Vědec se dále narodí v zemi každých 500-150 kol (dle počtu laboratoří, počtu technologií). Efekt vědců: Každý vědec zvýší maximální efekt všech technologií. Prvních 5 vědců každý +10%, další jen +5%. (Př.: Technologie Obchod má normálně max efekt 200%, s 3 vědci bude mít 230%, s 10 vědci 275% efekt). Kradení vědců: Vědci jdou ukrást z jiné země úspěšným normálním (dobyvačný, loupeživý, ničící) útokem (1-3 vědci) nebo rozvědkou starou Operací infiltrovat vědecká centra, která navíc krade vědce (nebezpečnost zvýšena na 4). Při ukradnutí je 25% šance, že se vědec zasebevraždí. Počet vědců v zemi bude vidět v Infiltraci rozvědky. Jinak druhá mezihra vychází ze stavu na konci první mezihry - stejné země, stejná pravidla jen tato jsou přidána. bude zajímavá podívaná. Každý dostává navíc 3 vstupenky do par?áka. Hraje se o nejprestižnější alianci a zemi. Válčení se zvýšenými zkušenostmi a sníženými ztrátamy na velkých prestižích (a navíc o vědce) |
30.03.2005 Oznámení Siringa |
stále upozorňujeme hráče, aby neklikali na odkazy, které neznají. V případě problémů, které tyto odkazy způsobí nelze žádat náhrada. Siringa |
26.03.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Pravidla právě probíhající mezihry Mezihra poběží od soboty 26.3. 12h do neděle 3.4. 20h. Změny pravidel pro mezihru: 1/ Země budou založené z minulého věku. Zůstavá název, aliance a spojenectví. Jinak budou země restartovány. Každý bude mít do začátku 4000km2, 200k prestiže a 150 kol. 2/ Kola se budou ukládat až do 180+280 a bude 120 kol denně. 3/ Zdvojnásobena veškerá produkce. 4/ Bonus na zisky zkušeností v bojích plynule roste s prestiží. +100% každých 1M prestiže (například 765k prestiže je +76.5% bonus na zisk zkušeností.) Navíc za každý 1M prestiže -10% ztráty jednotek v bojích, ale maximálně -50%. 5/ Máte všechny konstrukční a technologické pokroky kromě Fúzních elektráren na začátku mezihry vynalezené. Malé změny: Robokracie jde udělat v polovině mezihry Každý začína s 50% body na Utopii a s 20% prozkoumaného vesmíru. Vojenský stát jde udělat nehledě na to, kolik máte bodů na Utopii. Par?áctví také zůstavají, jen každý dostal +3 vstupenky. Dvojnásobnou produkcí je ovlivněna i produkce vojáků díky Svaté válce. Nově založené země začínají jako malé. Novinky do dalšího věku nyní ještě dohadujeme. |
22.03.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Věk končí v pátek večer Tento věk končí v pátek v 20h. Výsledky budou uloženy a započítány do historických žebříčků. Kola přibývají až do konce věku. Pozor na embarga, která by na vás mohla být udělena a zhoršit vám obchodování. Obrana je mít vysokou prestiž a nějaké hlasy vlastní nebo kamarádů v záloze. Nebo alespoň nakoupit dříve. Výplaty učitelům za nováčky ... budou v úterý v 22h. Měly být už v neděli, ale z technických důvodů je to posunuto. Alespoň dostanete o trochu více. Následujeme osmidenní mezihrou. Od soboty 12h začíná až do další neděle 3.4. 20h. Pravidla ještě nejsou hotová, dozvíte se o nich zde v příštích dnech. Každý si bude zakládat novou zemi, účet hráče (login a heslo) zůstavá. Nový věk začne s novým silným serverem Změny pravidel budou oznámeny ve čtvrtek večer. Po spuštění nového věku připravíme druhý svět, který bude s mírně pozměněnými pravidly jen pro Gold hráče. Nový věk začne, pokud vše půjde dobře, s dalším serverem. Rychlost a kapacita hry se tak výrazně zvýší. Nový server bude mít 2 procesory Intel Xeon 3.2GHz, 2 nebo dokonce 4GB RAM a disky s 10k otáčkami. Další informace očekávejte zde v Pracovně. |
13.03.2005 Oznámení Alpaka |
V neděli v 11h dosloužil zdroj ve starším z webgame serverů, podepsaly se na něm 2 roky nonstop provozu. Sehnali jsme ještě v neděli nový a vyměnili, takže od 23.30 se jede dál. Prodloužila se zásoba kol na 160+300, jinak se pokračuje normálně dál. V noci ze středy na čtvrtek se budou kola vracet zase na předchozích 140+240. |
20.02.2005 Novinka ve hře Altaran |
Kolik ma ktera aliance fake wars muzete zjisti na strance Konfikty/Fake War. Take je zde zebricek alianci ktere maji radi fake war a budou jen radi kdys jim nakou dalsi vyhlasite ;] Konecna pravidla fake war: 1)(rušení systémem) Fake war může vzniknout pokud válka trvá déle než 36h, za posledních 24h nebylo ani z jedné strany více než 5 úspěšných útoků a za celou válku padlo méně než 5*[počet členů vyhlašující aliance] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance. 2)(sami si rušíte válku) Fake war může vzniknout pokud padlo méně než 5*[počet členů vyhlašující aliance] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance. 3)(v obou případech)(systém může rušit až po 36 války) Pokud je limit 5*[počet členů vyhlašující ali] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance splnen a za posledních 24h nebylo ani z jedné strany více než 5 úspěšných útoků je válka označená za neaktivní. |
14.02.2005 Oznámení Siringa |
Je hotový žebříček hráčů a aliancí za minulý věk, historické žebříčky a je opraveno hodnoceni z předminulého věku:) |
14.02.2005 Oznámení Alpaka | Další novinka: Na alianční nástěnku lze opět psát v HTML. (Pozn.: Spouštění skriptů z nástěnky je ale systémem zakázáno) |
14.02.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Změny do dalšího věku byly už oznámeny před týdnem.
Dalších pár menších změn v pravidlech bude:
|
12.02.2005 Oznámení Siringa | Výběr nápověd.....Dnes jsem zahájila druhé kolo výběru na post nápovědy. Do prvního kola se přihlásilo 160 hráčů a vybráno bylo 32 hráčů do posledního kola. Vybraní hráči dostali další informace do pošty. Siringa |
11.02.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Hráči v anketě rozhodli, že zůstane zachován maximální počet členů v alianci: 10 zemí. Pro zachování hlasovalo 1393 hráčů (56.4%) Pro zvýšení hlasovalo 1077 hráčů (43.6%) Nové podobné hlasování může proběhnout na konci příštího věku. |
10.02.2005 Oznámení Alpaka |
Probíhá anketa o počtu členů v alianci. Necháme maximálně 10 členů nebo to zvýšíme?
Anketa |
08.02.2005 Novinka ve hře Alpaka |
Pár herních novinek můžete očekávat příští věk. ZMĚNY V PRAVIDLECH |
07.02.2005 Oznámení Alpaka | Odměny za vyučování nováčků byly rozděleny. Celkem bylo rozděleno 18.2 miliardy $. |
06.02.2005 Oznámení Siringa | Testy na post napovedy jeste nejsou opravene,az budou tak se to kandidati dozvi.Siringa |
08.01.2005 Oznámení Alpaka |
Byly zveřejněny historické žebříčky aliancí: Nejlepší aliance od vzniku Webgame Nejlepší aliance roku 2004 |
07.01.2005 Oznámení Altaran | Zeme ktere si o restart nenapsali do ted maji smulu (uz mi nepiste), ostatni, ktere byly restartovane maji limit kol na 180+240 do zitra 20.00 (sobota). |
06.01.2005 Oznámení Altaran | Kdo mel problem s tim ze mu nekdo odtahal zem, at mi napise do posty(staci jen par slov...). (Jeho zem bude vracena na zacatek veku, dostane vsechy kola, puvodni prestiz a rozlohu) |
<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 nejstarší ->