Novinky ve hře

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG


Přihlásit se k odběru RSS feedu

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 nejstarší ->


11.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Novinka: Při odehrání kol v zemi může občas nastat (průměrně každých 50 kol) nějaká pozitivní nebo negativní událost. Uvidíte sami jaké.
11.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Vítáme vás v 28. věku
Změny v pravidlech do tohoto věku

Vlády
Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek
Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav
Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého
Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší)

Pokroky
Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii
Lidský genom - poloviční cena
Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení)
Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže:
od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi
od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny

Ostatní
Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu
Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt)
Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií.
Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut.
4 pokročilé pokroky, které vám může dát jedině objevená mimozemská civilizace. Jaké to budou se nechte překvapit až ve hře. Buď je dostanete, nebo je uvidíte v Infiltraci vědeckých center.

S prestiží mírně klesají relativní ztráty a jsou vyšší zkušenosti (za každý 1M prestiže -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností).

Nové pokroky
Protiletecká obrana (K)
předpoklad: - (jde postavit hned)
základní cena: 10000 tech. Síla zbraní
efekt: dvojnásobná obrana bunkru proti bombardování, +20% ztráty neprátelských stíhacek ve všech útocích, spotřebuje 2$/km2 za kolo

Opevněné vojenské základny (K)
předpoklad: -
základní cena: 4000 tech Síla zbraní
efekt: -50% vojenských základen zničeno při nočním tažení a zásahu konvenční raketou

Nejvyšší budova světa (K-)
předpoklad: Mezinárodní spolupráce
základní cena: 4000000 dolarů
efekt: Nejvyšší budova (výška 500m) světa zvedne zemi příjmy o 30%. Pokud je překonána, stává se z ní Bývalá nejvyšší budova světa a zvedná příjmy jen o 10%. Každá další budova je o 2m vyšší a o 50k$ dražší. Jde postavit vícekrát, efekt se nesčítá, ale máte bonus za nejvyšší budovu.´

Cenzura (S)
předpoklad: AntiOSN
základní cena: 4000 tech. Síla rozvědky
efekt: Skryje hodnost a kartičky s vlastnostmi země před ostatními, +50% obrana proti infiltrací, -20% produkce peněz
08.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Změny do dalšího věku, který začíná v pondělí 12h
Mezihra končí v neděli 22h.
V anketě o novince vyhrály dnes nové pokroky. Ty ještě nejsou uzavřeny - budou asi 3 normální a 3, které můžete dostat od UFO.

Vlády
Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek
Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav
Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého
Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší)

Pokroky
Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii
Lidský genom - poloviční cena
Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení)
Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže:
od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi
od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny

Ostatní
Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt)
Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií.
Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut.

Toto jsou základní změny pravidel, nějaké mohou ještě přibýt.
Zlepšení programu v komfortu, přehlednosti a spolehlivosti nepíšeme.

Z mezihry bohužel nemůžeme použít v normálním věku Vědce - šlo by s nimi moc jednoduše podvádět (mul?áci atd.).
Nižší ztráty a vyšší zisky zkušeností na 1 útok na vyšší prestiži se ale trochu promítne, ne takhle výrazně jako v zemihře, ale bude to oproti dřívějšku -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností za 1M prestiže.
08.04.2005
Oznámení
Alpaka
Stránka s anketami - 2. kolo hlasovani o novinku a vysledky
Změny do příštího věku budou oznámeny v pátek v 22h.
07.04.2005
Oznámení
Alpaka
Výsledky anket Novinka do příštího věku dle výběru hráčů :
-> Nové pokroky 1084
-> Ekologie 1052
Strategické oblasti 1026
Národy 721
(2 nejlepší možnosti - Nové pokroky a Ekologie postupují do dalšího kola ankety, kde všichni svým hlasováním rozhodnou která z novinek bude v příštím věku.

Počet členů v alianci :
-> zachovat 10 členů na alianci 2599
zvýšit 1270

Hodnost země by byla viditelná až v rozvědce generálního štábu :
-> ukazovat hodnosti v žebříčku 2191
ukazovat hodnosti v infiltraci gen. štábu 1512

Průzkum: Válek a útoků jsem měl poslední věk až moc, akorát nebo málo.:
akorát 2041
až moc 970
málo 816
nehrál jsem 40
05.04.2005
Oznámení
Alpaka
Máme tu 4 ankety pro hráče, kteří se chtějí účastnit rozhodování o tom, jak bude Webgame vypadat.
Ankety jsou následující:
1) Zvýšit počet členů v alianci?
2) Skrýt hodnost do infiltrace generálního štábu?
3) Průzkum: Máte válek moc nebo málo?
4) Vyberte nová pravidla do dalšího věku.
Stránka s anketami
04.04.2005
Oznámení
Alpaka
Výsledky 1. části mezihry, minulého věku a předminulého věku:
Země: 27. věk mezihra 1. část  27. věk  26. věk   Aliance: 27. věk mezihra 1. část  27. věk  26. věk
03.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Začala druhá mezihra.
Mezihra bude pokračovat druhou polovinou, kdy přibudou nová pravidla speciálně pro tuto mezihru. Rozhodli jsme se mezihru ještě prodloužit, abysme mohli udělat větší změny a zlepšení ve hře. Nyní také dostanete vy slovo v anketách. Do dalšího věku také přibyde 1 větší novinka. O té rozhodnete v anketě od úterý do středy z 4 možných variant.


Časový harmonogram:

neděle 3.4. 22h:
konec první mezihry ("Konjunktura"), zveřejnění top 40 zemí a aliancí dle prestiže.
Hned se pokračuje druhou polovinou mezihry. Země se vůbec nemění, jen pokračují. Do hry přicházejí vědci a začínají platit navíc pravidla kolem vědců (viz níže).

neděle 10.4. 22h:
konec druhé části mezihry ("Vědci").

pondělí 11.4. 12h:
Začátek 28. věku. Bude to klasický věk o délce 6 týdnů.


Pravidla mezihry "Vědci"
Příchod vědců: Na začátku mezihry přijde do hry 2000 vědců. Budou náhodně rozděleni do zemí, které odehrály alespoň 600 kol. Vědec se dále narodí v zemi každých 500-150 kol (dle počtu laboratoří, počtu technologií).

Efekt vědců: Každý vědec zvýší maximální efekt všech technologií. Prvních 5 vědců každý +10%, další jen +5%. (Př.: Technologie Obchod má normálně max efekt 200%, s 3 vědci bude mít 230%, s 10 vědci 275% efekt).

Kradení vědců: Vědci jdou ukrást z jiné země úspěšným normálním (dobyvačný, loupeživý, ničící) útokem (1-3 vědci) nebo rozvědkou starou Operací infiltrovat vědecká centra, která navíc krade vědce (nebezpečnost zvýšena na 4).
Při ukradnutí je 25% šance, že se vědec zasebevraždí.
Počet vědců v zemi bude vidět v Infiltraci rozvědky.


Jinak druhá mezihra vychází ze stavu na konci první mezihry - stejné země, stejná pravidla jen tato jsou přidána. bude zajímavá podívaná. Každý dostává navíc 3 vstupenky do par?áka.
Hraje se o nejprestižnější alianci a zemi. Válčení se zvýšenými zkušenostmi a sníženými ztrátamy na velkých prestižích (a navíc o vědce)
30.03.2005
Oznámení
Siringa
Varování
stále upozorňujeme hráče, aby neklikali na odkazy, které neznají. V případě problémů, které
tyto odkazy způsobí  nelze žádat náhrada.
Siringa
26.03.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Pravidla právě probíhající mezihry
Mezihra poběží od soboty 26.3. 12h do neděle 3.4. 20h.

Změny pravidel pro mezihru:
1/ Země budou založené z minulého věku. Zůstavá název, aliance a spojenectví. Jinak budou země restartovány.
Každý bude mít do začátku 4000km2, 200k prestiže a 150 kol.
2/ Kola se budou ukládat až do 180+280 a bude 120 kol denně.
3/ Zdvojnásobena veškerá produkce.
4/ Bonus na zisky zkušeností v bojích plynule roste s prestiží. +100% každých 1M prestiže (například 765k prestiže je +76.5% bonus na zisk zkušeností.)
Navíc za každý 1M prestiže -10% ztráty jednotek v bojích, ale maximálně -50%.
5/ Máte všechny konstrukční a technologické pokroky kromě Fúzních elektráren na začátku mezihry vynalezené.

Malé změny:
Robokracie jde udělat v polovině mezihry
Každý začína s 50% body na Utopii a s 20% prozkoumaného vesmíru. Vojenský stát jde udělat nehledě na to, kolik máte bodů na Utopii.
Par?áctví také zůstavají, jen každý dostal +3 vstupenky.
Dvojnásobnou produkcí je ovlivněna i produkce vojáků díky Svaté válce.
Nově založené země začínají jako malé.

Novinky do dalšího věku nyní ještě dohadujeme.
22.03.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Věk končí v pátek večer
Tento věk končí v pátek v 20h. Výsledky budou uloženy a započítány do historických žebříčků. Kola přibývají až do konce věku. Pozor na embarga, která by na vás mohla být udělena a zhoršit vám obchodování. Obrana je mít vysokou prestiž a nějaké hlasy vlastní nebo kamarádů v záloze. Nebo alespoň nakoupit dříve.

Výplaty učitelům za nováčky ... budou v úterý v 22h. Měly být už v neděli, ale z technických důvodů je to posunuto. Alespoň dostanete o trochu více.

Následujeme osmidenní mezihrou.
Od soboty 12h začíná až do další neděle 3.4. 20h. Pravidla ještě nejsou hotová, dozvíte se o nich zde v příštích dnech. Každý si bude zakládat novou zemi, účet hráče (login a heslo) zůstavá.

Nový věk začne s novým silným serverem
Změny pravidel budou oznámeny ve čtvrtek večer. Po spuštění nového věku připravíme druhý svět, který bude s mírně pozměněnými pravidly jen pro Gold hráče.
Nový věk začne, pokud vše půjde dobře, s dalším serverem. Rychlost a kapacita hry se tak výrazně zvýší. Nový server bude mít 2 procesory Intel Xeon 3.2GHz, 2 nebo dokonce 4GB RAM a disky s 10k otáčkami.

Další informace očekávejte zde v Pracovně.
13.03.2005
Oznámení
Alpaka
V neděli v 11h dosloužil zdroj ve starším z webgame serverů, podepsaly se na něm 2 roky nonstop provozu.
Sehnali jsme ještě v neděli nový a vyměnili, takže od 23.30 se jede dál.
Prodloužila se zásoba kol na 160+300, jinak se pokračuje normálně dál.
V noci ze středy na čtvrtek se budou kola vracet zase na předchozích 140+240.
20.02.2005
Novinka ve hře
Altaran
Kolik ma ktera aliance fake wars muzete zjisti na strance Konfikty/Fake War. Take je zde zebricek alianci ktere maji radi fake war a budou jen radi kdys jim nakou dalsi vyhlasite ;]

Konecna pravidla fake war:
1)(rušení systémem) Fake war může vzniknout pokud válka trvá déle než 36h, za posledních 24h nebylo ani z jedné strany více než 5 úspěšných útoků a za celou válku padlo méně než 5*[počet členů vyhlašující aliance] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance.
2)(sami si rušíte válku) Fake war může vzniknout pokud padlo méně než 5*[počet členů vyhlašující aliance] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance.
3)(v obou případech)(systém může rušit až po 36 války) Pokud je limit 5*[počet členů vyhlašující ali] úspěšných útoků ze strany vyhlašující aliance splnen a za posledních 24h nebylo ani z jedné strany více než 5 úspěšných útoků je válka označená za neaktivní.
14.02.2005
Oznámení
Siringa
Historické žebříčky
Je hotový žebříček hráčů a aliancí za minulý věk, historické žebříčky a je opraveno hodnoceni z předminulého věku:)

14.02.2005
Oznámení
Alpaka
Další novinka: Na alianční nástěnku lze opět psát v HTML. (Pozn.: Spouštění skriptů z nástěnky je ale systémem zakázáno)
14.02.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Změny do dalšího věku byly už oznámeny před týdnem. Dalších pár menších změn v pravidlech bude:
  • Rozvědka: Operace Nabourat ovládání mechů - 1 agent dokáže zničit maximálně 3 mechy za akci
  • Rozvědka: Operace Sabotovat letiště - 1 agent dokáže zničit maximálně 2 stíhačky za akci
  • Technologie Energetika už není jednoduchá (1 bod technologií už nemá dvojnásobný účinek). Naopak Zemědělství a Cena na domácím trhu jsou jednoduché a 1 bod technologií tak dělá takový efekt, jako 2 u jiných technologií.
  • Porodnost -33%. (Teď se ti lidé množí jako kobylky :) )
  • Do aliancí s prestiží 10M a více nelze vstupovat posledních 7 dní. U ostatních aliancí to zůstavá - 3 dny. (Aby se v závěru stačilo o první místa válčit)
  • V Žebříčku budou barevně odlišeny země na které můžete teoreticky útočit (obdobně to bude v Žebříčku aliancí)
12.02.2005
Oznámení
Siringa
Výběr nápověd.....Dnes jsem zahájila druhé kolo výběru na post nápovědy. Do prvního kola se přihlásilo 160 hráčů a vybráno bylo 32 hráčů do posledního kola. Vybraní hráči dostali další informace do pošty. Siringa
11.02.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Hráči v anketě rozhodli, že zůstane zachován maximální počet členů v alianci: 10 zemí.
Pro zachování hlasovalo 1393 hráčů (56.4%)
Pro zvýšení hlasovalo 1077 hráčů (43.6%)
Nové podobné hlasování může proběhnout na konci příštího věku.
10.02.2005
Oznámení
Alpaka
Probíhá anketa o počtu členů v alianci. Necháme maximálně 10 členů nebo to zvýšíme?
Anketa
08.02.2005
Novinka ve hře
Alpaka
    Změny pro příští věk jsou spíše vyvažovací.
    Pár herních novinek můžete očekávat příští věk.

    ZMĚNY V PRAVIDLECH
  • Dodělány embarga, budete je moci udílet
  • Země s Pacifismem produkuje jen konvenční rakety
  • Technologické a Konstrukční pokroky klesají tím, že jsou rozšířené, pomaleji. Minimální ceny dosáhne Technologický pokrok, když ho má 320 zemí, Konstrukční při 1600 zemích.

  • Vyšší bonus na získávání zkušeností, když je vyšší prestiž.
  • Veteránský bonus za hodnost (8) přidá 1 agenta za 400 padlých vojáků (dříve 200)
  • Partyzánský útok: Voják brání silou 2/3 (dříve 1/2)

  • Kartička Z v Žebříčku zemí zrušena. A? je více překvapení a potřeba rozvědka.
  • Maximální cena technologií na Světovém trhu je 1200$, minimální vojáků 90$.

    ZMĚNY ALIANCÍ
  • Po vstupu do aliance nelze 24h normálně vystoupit
  • Vstupování a vystupování z aliance bude kromě normálního také rychlé. Současné normální nelze provést vždy (ve válce, po útočení, po vstupu do aliance), vstup nic nestojí, výstup stojí 1/3 zkušenosti armády.
  • Rychlý vstup/výstup z aliance jde provést KDYKOLIV. Země, která to to použije, bude mít -20% sílU armády a z této země budou mít vyšší zisky a zkušenosti všechny země WG (zisky jako v právě vyhlášené válce) na dalších 24h.

    VÁLKY
  • Aliance může mít vyhlášeny ze své strany maximálně 3 války najednou. Původní pravidlo se ruší (Mohli jsme vyhlásit o 2 války více než bylo nám vyhlášeno).
  • Fake war (falešná válka) je pro vyhlašující stranu, když během prvních 36h války neudělá ani jedna strana dohromady 5*(počet členů) úspěšných útoků.
  • Fake war se píší k alianci. 1. fakewar je v normě, 2. fakewar znamená ztrátu 2% zkušeností (armády, země i generálů), 3. 4%, 4. 6% ...
  • Válka jde vyhlásit alianci, která je podobně silná, to znamená která má jedno z následujicích:
    a) 80% - 200% naší celkové prestiže
    b) 50% - 200% naší celkove prestize a vyšší průměr prestiže zemí
  • Aliance, kterým můžeme vyhlásit válku jsou v žebříčku aliancí zvýrazněny.

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 nejstarší ->