Novinky ve hře

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG


Přihlásit se k odběru RSS feedu

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 nejstarší ->


24.05.2005
Novinka ve hře
Ter Leeloo II
Na zaklade prani vedeni, pocet nazoru, ktere muzete aliancim napsat je maximalne 20. ( puvodne byl maximalne tolik, kolik je clenu aliance )
23.05.2005
Oznámení
Siringa
Napovedy
takze zde http://www.webgame.cz/download/Test+vysledky.xls najdete vysledky testu a ukazkovy test.
Nove napovedy jiz jsou jmenovane.
Siringa
23.05.2005
Oznámení
Alpaka
Vítejte v 29. věku.
19.05.2005
Oznámení
Kage
V případě, že Vám v pondělí nepojede http://www.webgame.cz použijte prosím náhradní odkaz http://www2.webgame.cz
19.05.2005
Oznámení
Alpaka
Konec věku
Tento věk končí v pátek v 20h. Kola přibývají až do konce normálně, je na každém, jestli je stihne odehrát. Výsledky budou uloženy a promítnuty do historických žebříčků hráčů a aliancí.

Víkend
V sobotu budeme převážet servery Webgame k providerovi s lepšími podmínkami. Až bude vše připraveno pustí se na zkoušku krátká hra s hodně koly.

Nový věk
29. věk začíná v pondělí ve 12h.
V pravidlech budou nejvýše kosmetické úpravy, budeme se věnovat opravám chyb, zlepšování komfortu a dělání dalších gold výhod. Na větší změny se můžete těšit v dalším jubilejním 30. věku.
18.05.2005
Oznámení
Siringa
Konkurz napoved
Bohuzel z technickych duvodu testy jeste nejsou opraveny a nejspise to nestihneme do konce veku. Vybrane nove napovedy kontaktujeme meilem,takze kazdy kdo postoupi se to vcas dozvi.
Dekuji za pochopeni Siringa

15.05.2005
Oznámení
Altaran
V dobe mezi 20:10 a 20:20 byly rozdany odmeny za novacky. Gold hraci kteri maji dve zeme dostali do kazde zeme polovinu odmeny. Celkem bylo rozdano 23 050 687 880$.
12.05.2005
Oznámení
Kage
Z důvodu výpadku databázového serveru mezi 3:00 až 5:15 hod, bylo všem přidáno 9 ztracených kol. Kage
10.05.2005
Novinka ve hře
Siringa
Generalove
 nyni si muzete prejmenovat generala pomoci kliknuti na jeho jmeno, delka jmena je omezena na 30 znaku.
Ter Leeloo II

08.05.2005
Oznámení
Siringa
Testy napoved
pracujeme na jejich zpracovani, ale vzhledem k novinkam v tymu toho mame hodne. Omlouvame se za
zpozdeni, ktere nastane. Hned jak budou testy zpracovany dame vam vedet. Prosime, abyste nam nepsali
kdy testy budou.
Dekuji za pochopeni Siringa
05.05.2005
Oznámení
Alpaka
Admin tým posilují Spider a Kage. Spider bude nový admin, postupně přebere moje práce a já budu jen programovat hru. Dalším viceadminem bude programátor Kage. Webgame se tak bude zkvalitňovat rychleji.
26.04.2005
Oznámení
MaxLamerSt
snazime sa vylepsit konfiguraciu serverov, takze to obcas padne, resp. to naschval zhodime. vopred sa ospravedlnujeme.
25.04.2005
Novinka ve hře
Ter Leeloo II
WebGame nyni nabizi moznost upgradovat Silver User na Gold User. Stejne jako ostatni moznosti se i tato kupuje za body ( 350 ) v WG Bance.
25.04.2005
Oznámení
Altaran
Povedlo se! Prevedli jsme databazi na novy server, takze bude moct byt soucasne online vice lidi. Byl navysen limit kol o 60 (tedy na 140+260) a zustane tak do utery vecer.
21.04.2005
Oznámení
Siringa
Prognozy
Od dnesniho dne opet spusteny prognozy.
20.04.2005
Oznámení
Ter Leeloo II
Historicky zebricek aktualizovan vysledky minuleho ( 27. ) veku.
16.04.2005
Oznámení
Alpaka
Omlouváme se za dnešní výpadek 17-19h.
11.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Novinka: Při odehrání kol v zemi může občas nastat (průměrně každých 50 kol) nějaká pozitivní nebo negativní událost. Uvidíte sami jaké.
11.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Vítáme vás v 28. věku
Změny v pravidlech do tohoto věku

Vlády
Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek
Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav
Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého
Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší)

Pokroky
Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii
Lidský genom - poloviční cena
Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení)
Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže:
od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi
od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny

Ostatní
Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu
Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt)
Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií.
Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut.
4 pokročilé pokroky, které vám může dát jedině objevená mimozemská civilizace. Jaké to budou se nechte překvapit až ve hře. Buď je dostanete, nebo je uvidíte v Infiltraci vědeckých center.

S prestiží mírně klesají relativní ztráty a jsou vyšší zkušenosti (za každý 1M prestiže -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností).

Nové pokroky
Protiletecká obrana (K)
předpoklad: - (jde postavit hned)
základní cena: 10000 tech. Síla zbraní
efekt: dvojnásobná obrana bunkru proti bombardování, +20% ztráty neprátelských stíhacek ve všech útocích, spotřebuje 2$/km2 za kolo

Opevněné vojenské základny (K)
předpoklad: -
základní cena: 4000 tech Síla zbraní
efekt: -50% vojenských základen zničeno při nočním tažení a zásahu konvenční raketou

Nejvyšší budova světa (K-)
předpoklad: Mezinárodní spolupráce
základní cena: 4000000 dolarů
efekt: Nejvyšší budova (výška 500m) světa zvedne zemi příjmy o 30%. Pokud je překonána, stává se z ní Bývalá nejvyšší budova světa a zvedná příjmy jen o 10%. Každá další budova je o 2m vyšší a o 50k$ dražší. Jde postavit vícekrát, efekt se nesčítá, ale máte bonus za nejvyšší budovu.´

Cenzura (S)
předpoklad: AntiOSN
základní cena: 4000 tech. Síla rozvědky
efekt: Skryje hodnost a kartičky s vlastnostmi země před ostatními, +50% obrana proti infiltrací, -20% produkce peněz
08.04.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Změny do dalšího věku, který začíná v pondělí 12h
Mezihra končí v neděli 22h.
V anketě o novince vyhrály dnes nové pokroky. Ty ještě nejsou uzavřeny - budou asi 3 normální a 3, které můžete dostat od UFO.

Vlády
Fundamentalismus - -25% žoldy všech jednotek
Feudalismus - +10% produkce vojáků nad současný stav
Technokracie - má střední efekt zábavních středisek místo nízkého
Demokracie - obrovská nespokojenost s válčením (pokles spokojenosti při útoku je o 1/3 vyšší)

Pokroky
Vojenský stát - podmínkou pro vynalezení už není nulový počet bodů na utopii
Lidský genom - poloviční cena
Bezpečnostní senzory - neruší ostatní bonusy a postihy u zkušenosti, jen se promítnou s polovičním efektem (např. země s Pacifismem která by měla 110% spokojenost bude mít 105% po ustálení)
Vyspělé pokroky může země udělat od určité prestiže:
od 600k prestiže: Nukleární rakety, Družice, Androidi
od 1200k prestiže: Hraniční pevnosti, Bezpečnostní senzory, Měsíční základna, Fúzní elektrárny

Ostatní
Hospodářská pomoc jde poslat i v rámci paktu Technologie Rychlost stavby má dvounásobný efekt 1 bodu (vyšší efekt)
Daň na trhu zvýšena na 6% u jednotek, 10% u jídla a energie, 15% u technologií.
Zboží se objeví na trhu za jen 3-10 minut.

Toto jsou základní změny pravidel, nějaké mohou ještě přibýt.
Zlepšení programu v komfortu, přehlednosti a spolehlivosti nepíšeme.

Z mezihry bohužel nemůžeme použít v normálním věku Vědce - šlo by s nimi moc jednoduše podvádět (mul?áci atd.).
Nižší ztráty a vyšší zisky zkušeností na 1 útok na vyšší prestiži se ale trochu promítne, ne takhle výrazně jako v zemihře, ale bude to oproti dřívějšku -5% ztrát (maximálně -25%) a +25% zkušeností za 1M prestiže.

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 nejstarší ->