Novinky ve hře

Odkazy: Starší novinky a informace | WG noviny | Historie WG


Přihlásit se k odběru RSS feedu

<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 nejstarší ->


05.11.2005
Novinka ve hře
Spider
Byl spusten pro goldy slibovany zebricek s moznosti vyberu podle ruznych kriterii.
- chtel bych tak podekovat jeho tvurci F.Augusztinovi za vytvoreni a vsem co se podileli na testovani.
31.10.2005
Novinka ve hře
Kage
Novinky do 32. věku

Vlády:
->Robokracie:

Oslabení Robokracie: Již nemůže získat všechny generály. Je omezena tím, že nikdy nezíská generály jako Populista, což platilo již dříve, a nově nezíská Osvoboditele, Ochránce národa a Stratéga.
Důvod změny je jasný. Robokracie je silné zřízení a hraje jej stále více zemí. Takhle se pozná, kdo za něj umí skutečně hrát.

Pokroky:
-> Alianční pokroky:

Alianční pokrok se stane aktivní až jej vynalezne alespoň 6 členů aliance. Do té doby jej sice můžete mít, ale nebude mít žádný efekt. Ten se zaktivuje až po splnění podmínek počtu členů v alianci (budete-li hrát v alianci o 3 lidech, nemáte šanci získat efekt za tento pokrok, můžete ale pokroky vlastnit a tím získat pokrok na ně navazující). Mezi tyto pokroky jsme na zkoušku zařadili stávající pokroky: Pacifismus a Vojenský stát. Kdo pokrok má a kdo ne a zda je aktivní vidíte v detailech zemí jednotlivých členů aliance.
Bezalianční země nebude moci využít efekt aliančních pokroků.
Alianční pokroky by měli snížit počet malých aliancí, které své velikosti využívaly. Zároveň se tím sníží počet válek za věk. Tato změna navazuje na změnu z minulého věku o zvýšení limitu počtu útoků. Alianční pokroky se budou dále rozvíjet v dalším věku a hlavně budou to pokroky zcela nové. Vzniknou tak zajímavé nové kombinace. Nejprve ale vyzkoušíme, jestli se alianční pokroky osvědčí. Počet šesti nutných zemí pro aktivaci je potřebný proto, aby se Vaše země cítily opravdu žijící v pacifismu. Zkrátka potřebují tuto podporu cítit i v úzkém svazku jako je aliance.

Aliance:
Zvýšení maximálního počtu členů v alianci ze stávajících deseti na dvanáct členů.
Tato změna navazuje na alianční pokroky. Více zemí v alianci bude vyžadovat více spolupráce (např. při aliančních pokrocích, při boji apod.). Neobstojí tedy několik silných zemí jako dřív, ale týmový duch a alianční spolupráce.

Další novinky:
Země v protekci nemůže do domácím trhu obchodovat s agenty.
Tato úprava znemožní získat silnou rozvědku ještě v protekci.

Jsou vidět detaily parťákovy druhé země v případě, že parťák je gold.
Tato úprava vám umožní lepší správu zemí Vašeho parťáka.

21.10.2005
Novinka ve hře
Spider
Včera jsem do menu "Žebříček" přidal i žebříček podle prestiže.
V menu jsou tak od včerejší půlnoci jak žebříček podle prestiže tak žebříček podle zničených budov.
14.10.2005
Oznámení
Spider

Mezihra - MIG-21
(Začíná 17.10. ve 12:00 a končí v pátek 28.10. ve 20:00)

Na začátek všichni dostanou:

  • 500km2 nezastavěné půdy
  • 5000t jídla
  • 5000 MWh energie
  • 500 tanků
  • 500 stíhaček
  • 500 mechů
  • 100 agentů
  • 500 technologií od každého druhu
  • pokroky:
    • nanotechnologie
    • produkce mechů
    • geneticky modifikované rostliny

 

Další pravidla mezihry:

  • Zrychlena kola (1kolo/10min - zásoba 200+320 kol).
  • Cena pokroků bude poloviční.
  • Časy pro vyhlašování války, změn v aliancích před koncem věku a čas kdy už si goldi nemůžou půjčovat jsou poloviční.
  • Revoluce na Robokracii není omezena časem, jen počtem androidů v populaci.
  • Zebříček bude řazen podle počtu zničených budov stíhačkama.

Vyhrává zem, která zničí stíhačkama nejvíce nepřátelských budov.

Mezihra si bere za cíl pomoc při odhalování chyb, které mohly vzniknout při provádění úprav zabezpečení v 80% všech scriptů.
Případné odhalení chyby nahlašte s podrobným popisem do země #2
.

12.10.2005
Novinka ve hře
Spider

Konec věku

Věk končí 14.10. v 20:00

Po odpočinkovém víkendu bude následovat mezihra, která si bere za cíl pomoc při odhalování chyb, které mohly vzniknout při provádění úprav zabezpečení v 80% všech scriptů.

Mezihra začne v pondělí 17.10. ve 12:00 a bude končit v pátek 28.10. ve 20:00.

12.10.2005
Oznámení
Kleky
Dovolena Kleky (#4) - vrchní soudce - do 15.10.2005 Reklamace docasne resi Mis?a (#6)- soudce
11.10.2005
Oznámení
Kage
Odměny za nováčky byly rozdány! Celkem bylo posláno 20 892 869 660$
07.09.2005
Novinka ve hře
Spider
Novinky do 31. veku

Valceni:
-> V normalnich utocich (dobyvacny, loupezivy, vyhlazovaci) s procentaulnim zastoupenim jednotky linearne roste urcity bonus az do uvedeneho maxima:
Vojaci: az do 80% zastoupeni jednotky v armade – dobyji max. +15% penez a technologii
Tanky: az do 40% zastoupeni jednotky v armade – dobyji max. +15% uzemi
Stihacky: az do 40% zastoupeni jednotky v armade - ztraty nepritele max. +15%
Mechy: az do 80% zastoupeni jednotky v armade - nase ztraty max. -15% jednotek
Priklad: 50% vojaci (+9% korist), 20% tanky (+7.5% dobyto), 10% stihacky (+3.8% zniceno nepratel), 20% mechy (-3.8% nase ztraty)

-> Limit utoku ve valce:
Limit je zvysen z puvodnich 5*[pocet clenu aliance, ktera vyhlasila valku uspesnych utoku] na 7*[pocet clenu alliance, ktera vyhlasila valku uspesnych utoku].

-> Zisky zkusenosti:
Hodnost utocnika a obrance ovlivnuje zisk zkusenosti a to vzorcem:
(hodnost obrance - hodnost utocnika) * 5 = procentualni zmena v zisku expu
maximalni vsak +20% nebo -20%
Funguje az od 5. hodnosti utocnika, drive jsou rozdily v hodnostech moc malé.

-> Agenti pomahaji branit v partyzanskem utoku.

Pokroky:
-> Lze zrusit pokroky:
Bezpecnosti senzory (zdarma)
Hranicni pevnosti (plati se: [rozloha zeme]*1000$)
Protiletadlova obrana (plati se: [rozloha zeme]*1000$)
Mrakodrap (zdarma, lze ho tak opet vynaleznout, kdyz je vas aktualni prekonan)

-> Upraven vypocet narocnosti pokroku:
Do vzorce se nezapocitavaji spolecenske (S) pokroky, pouze technologicke (T) a konstrukcni (K). Dale byl upraven vzorec narocnosti pokroku:
2+ pocet pokroku/5 + rozloha/10 000 + prestiž/1 000 000

-> Mafie:
Pridan efek: Zvysuje maximum operaci rozvedky na 30.

Vlady:
->Technokracie:
Do narocnosti se nepocitaji T pokroky, pouze K. (navic stale plati, ze do narocnosti pokroku se nepocita prestiz)

Revoluce:
-> Cim dele je jedna vlada u moci, tim vice zkusenosti ztrati generalove pri revoluci.
(0 kol -> 0%, 2000 kol -> 20%, 4000 kol -> 40%). Zkusenosti neklesaji pri revoluci z Anarchie.

 

Upozorneni:
Doslo ke zmene pravidel:

GOLD hrac a jeho obe zeme v jedne ali.
GOLD hrac bezaliancni.
Pravidla chovani na verejnych forech.
Doplnkove texty u pravidel (4), (6) a (7)
Pridani F.A.Q - Nejcasteji kladene otazky k pravidlum.

Pravidla naleznete zde


05.09.2005
Oznámení
Kleky
Ad. slíbené ankety v mezihře. Z důvodu interní chyby v nastavovaní nebyly ankety sputěny. Tímto se jménem administrátorů omlouváme všem, kteří se v mezihře založili jen za tímto učelem.
20.08.2005
Novinka ve hře
Alpaka
Probíhá mezihra "Vědci 2": sobota 20. srpna 12h až neděle 4. září 12h.
(Nový věk začne v pondělí 5. září v 12h. O některých novinkách se bude hlasovat koncem následujícího týdne v anketách)

Rychlejší kola: 1 kolo každých 7.5 minut (192kol denně)
až 160+240 uložených kol

Vědci Příchod vědců: Vědec vystuduje v zemi každých 500-150 kol (dle počtu laboratoří a počtu technologií).

Efekty vědců: Každý vědec zvýší maximální efekt všech technologií. Prvních 5 vědců každý +10%, další jen +5%. (Př.: Technologie Obchod má normálně max efekt 200%, s 3 vědci bude mít 230%, s 10 vědci 275% efekt).
Dále vědci snižují náročnost pokroků (první o 3%, každý další vědec o 0,1% méně)

Kradení vědců: Vědci jdou ukrást z jiné země úspěšným normálním (dobyvačný, loupeživý, ničící) útokem (1-4 vědci) nebo rozvědkou starou Operací infiltrovat vědecká centra, která navíc krade vědce (nebezpečnost zvýšena na 4).
Při ukradnutí je 30% šance, že se vědec spáchá sebevraždu.
Počet vědců v zemi bude vidět v Infiltraci rozvědky.

Zabíjení vědců: Biocidní raketa zabíjí i část vědců

Přidán efekt pokroků:
Mezinárodní spolupráce (OSN): +10% obrana
Teroristická organizace (AntiOSN): Každé kolo se z 1M obyvatel cvičí 100 vojáků a 1 agent
Mafie (AntiOSN): Každé kolo každý agent vydělá 10$
Androidi (všichni): +10% útok

Další pravidla mezihry:
Dvojnásobná produkce raket
Časy pro vyhlašování války, změn v aliancích před koncem věku a čas kdy už si goldi nemůžou půjčovat jsou poloviční.
Revoluce na Robokracii není omezena časem, jen počtem androidů v populaci
19.08.2005
Oznámení
ElPasso
Konec veku a Mezihra

30. vek konci dnes, 19.8.2005 ve 20:00. Bude nasledovat prestavka, do soboty, 20.8.2005.
V sobotu ve 12:00 zacne mezihra. Bude vychazet z mezihry "Vedci" (ale muzou se objevit mensi zmeny v pravidlech) a mezihra potrva do 2.9.2005, do 20:00. Podrobnejsi informace o pravidlech az v mezihre.

Dalsi (31.) vek zacne 5.9.2005 ve 12:00. (11:00 pro GOLD/ SILVER uzivatele)
16.08.2005
Novinka ve hře
Reens
Odmeny za novacky byly rozdany!
Celkem bylo poslano 12 739 917 940$
(omlouvam se za 37minutove zpozdeni, ale nespustil se mi script kdyz mel a nebyl sem u pc...)
12.08.2005
Oznámení
Siringa
Dovolena

Spider (#1) - admin - do 19.8.2005

Reklamace plateb a kreditu docasne resi

Kage (#2) - viceadmin

10.08.2005
Oznámení
Altaran
Top40 hracu za 29. vek
Top40 alianci za 29. vek

Zebricky budou snad do konce veku ;)
29.07.2005
Oznámení
Rehmen
Rehmen dovolena od 31.7. do 21.8.
27.07.2005
Oznámení
Kage
Dne 28.7.2005 v době od 11:00 do 13:00 proběhne plánovaná odstávka obou serverů po dobu cca 1 hod.
25.07.2005
Oznámení
Lord Crusty
Z duvodu extremniho mnozstvi war na wg byly vsechny valky ktere byly jak neaktivni tak fake oznacene jako neaktivni.
dalsi duvod je takovy ze se FW rusi stale rucne a NEHLIDA to system takze nam prosim nepiste do posty ze vase war mela byt FW a neni nebo ze vase war mela byt zrusena pred hodinou a nestalo se tomu tak.
DEKUJEME
24.07.2005
Oznámení
Siringa
Změny v info týmu
Správce nápověd a Advisers:
(vyběr nápověd, dohled nad nápovědami a advisers, prostředník pro komunikaci nápověd se zbytkem admin týmu)
ElPasso (#14) - vedoucí nápověd, moderátor dotazové
Advisers:
(správce help a f.a.q., dotazy hráčů, dotazové fórum)
Rungosov(#313) - správce help a f.a.q.
Mista(#5000) - správce help a f.a.q.

16.07.2005
Oznámení
Kage
Bylo obnoveno zobrazení IP adres v detailech země.
15.07.2005
Novinka ve hře
Siringa

Dodatocna zmena do 30. veku:

Valceni:
Limit moznosti utocit (armadou+rozviedkou+raketami) na nepriatelovu zem bol znizeni z limitu 25% - 400% prestize utocnika na 33% - 300% prestize utocnika.
To znamena, ze odteraz mozete utocit len max. na zeme 3x slabsie alebo 3x silnejsie.


<- nejnovější 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 nejstarší ->